Inlägg från: reen |Visa alla inlägg
  • reen

BF Januari 2019 - stannar på FL

Hej!

Är i v 21 (20+1) idag. På rul i förrgår fick vi veta att vi väntar tvillingar! 2 pojkar ???? Vi har två tjejer sen tidigare som är 12 och 10 år, så vi hade beslutat oss för en liten sladdis! Haha, men nu blir det helt enkelt två ????

Är det någon mer som väntar tvillingar eller kanske fler? Jag tycker 1:ans rörelser är lättare att känna än 2:ans. Hur ofta ska man känna att de rör sig? Varje dag?

• reen

Hej! Är i v 32 och mår oxå sämre igen. Humöret är inte på topp. Jag är inte så blödig och gråter inte särskilt ofta (stoneface brukar min man säga, haha) men nu kan jag knappt höra babyjoller eller barnvisor utan att gråta floder!

Foglossning och ryggen har gett upp totalt. Väntar twins så det blir ju dubbelt så tungt! Fått en ytlig propp i benet o måste ta spruta varje dag med blodförtunnande.

Känns som jag varit gravid i en evighet, är stor som en blåval och ändå är det långt kvar.

Börjar känna mig trött på att vara gravid och vara för tung för mig själv att bära.

Kissar tusen ggr per dag. Halsbränna from hell. Det är mycket gnäll nu ;)

• reen
    Joline98 skrev 2018-11-15 00:52:53 följande:

Hej! Finns det någon här som tagit influensa vaccinet eller ska göra?? Hur tänker ni kring det?

Hört att man borde göra det men är så rädd för om det kan skada fostret på något sätt !!

Jag har tagit den förra veckan. Dels för min egen skull men oxå för bebisarna, så är vi skyddade när de kikar ut.
Svar på tråden BF Januari 2019 - stannar på FL