Anonym (jaja) skrev 2018-06-25 21:35:57 följande:
Klart det går, jag gör det själv. Men jag har erfarenhet nog att kunna förstå varför inte alla familjer prioriterar exakt som jag. För jag förstår att livet händer och att folk väljer att prioritera andra saker. Kanske gör de något annat helt perfekt, som jag inte ens tänker på, och som hade varit bättre för mina barn att just jag hade fokuserat på istället. Det kan jag omöjligt veta.
Jag vet också att inte alla gör det, trots att det inte är nanovetenskap a6rt servera hyfsat nyttig mat. Det tar heller inte eoner av tid.
Anonym (fint) skrev 2018-06-26 07:24:16 följande:
Håller med helt och hållet här! Och de flesta med äkta kunskap om mat vet att det går att äta hälsosamt på en hel massa sätt, inte bara enligt de rådande trenderna. Men folk som har skaffat sig en mikroskopisk kunskap om kost gillar att skriva andra på näsan trots att de egentligen bara avslöjar sin egen okunskap.
Det är få saker i livet som behöver vara helt perfekta för att duga, mat och kosthållning är inte en sån sak.
Nej det behöver verkligen inte bara perfekt men kanske lite nyttigare än köpta chicken nuggets, pommes, läsk t maten, pasta med feta såser och väldigt lite frukt och grönt., Men att påstå att det inte går i livet pga ditten o datten köper jag inte.