• Vorr vorr

Namnet Enis

Vad tycker ni om det dina namnet Enis? Vår nya son ska heta Enis

Fotboll
  • Svar på tråden Namnet Enis
  • Vorr vorr

Ja, så trist. Glöm den här tråden tack. Min PLB ska heta nåt annat. Skit i detta. Låt tråden dö

Fotboll
  • Anonym (Men)
    Vorr vorr skrev 2018-06-12 12:36:46 följande:

Ja, så trist. Glöm den här tråden tack. Min PLB ska heta nåt annat. Skit i detta. Låt tråden dö

Men Enis lät ju riktigt sött! Hur är det med Luk eller Chopp? Kanske Gutta, Sus eller Ruff....? :)
  • Anonym (Vackra tjejen)
    Anonym (Men) skrev 2018-06-12 12:42:13 följande:
    Men Enis lät ju riktigt sött! Hur är det med Luk eller Chopp? Kanske Gutta, Sus eller Ruff....? :)
    Enis är finare än dem tycker jag Solig
  • Vorr vorr

Enis rimmar på Penis

Fotboll
  • Anonym (Vackra tjejen)
    Vorr vorr skrev 2018-06-12 12:57:03 följande:

Enis rimmar på Penis

Vi vet
  • Anonym (?)
    Vorr vorr skrev 2018-06-12 12:01:47 följande:

Vad tycker ni om det dina namnet Enis? Vår nya son ska heta Enis

Jag är milt fascinerad av den här typen av otroligt barnsliga "humor"-trådar. Jag ser dem sällan på andra forum, så det verkar vara något med klimatet på familjeliv. Sitter du på allvar själv som vuxen människa och tycker att det är en rolig trådstart eller startar du tråden för att se om du kan få någon stackare att tro på den och sen skratta åt deras naivitet? Vad är syftet? Vad ger det dig?

(Själv tycker jag att det är ungefär lika underhållande som att höra en femåring berätta en sliten vits, men utan det förlåtande skimret av genuin barnslig naivitet.)
  • Anonym (Eris)
    Anonym (Vackra tjejen) skrev 2018-06-12 12:54:29 följande:

Enis är finare än dem tycker jag 

Det är ju ett riktigt (gaeliskt och turkiskt) namn..
  • Anonym (Vackra tjejen)
    Anonym (Eris) skrev 2018-06-12 13:07:27 följande:
    Det är ju ett riktigt (gaeliskt och turkiskt) namn..
    Okej, antagligen därför det låter som ett riktigt namn. Och kan väl vara ett rätt fint namn, så länge inte syskonen oxå heter en massa namn som rimmar på könsorgan, då däremot blir det synd om barnen...;)))
  • Anonym (Eris)
    Anonym (Vackra tjejen) skrev 2018-06-12 13:13:39 följande:
    Okej, antagligen därför det låter som ett riktigt namn. Och kan väl vara ett rätt fint namn, så länge inte syskonen oxå heter en massa namn som rimmar på könsorgan, då däremot blir det synd om barnen...;)))
    Håller med. 
  • viseversa

Gillar det skarpt. Men jag har liknande namn på mina barn så det är min typ av namn.

• viseversa
    Anonym (Eris) skrev 2018-06-12 12:26:16 följande:
    Jag har en dotter som heter Eris. Tänker spontant att Enis är ett flicknamn men är kanske inte så.
    Kollade upp det nu och tycker stavningen Ennis är bättre.

Hur uttalar ni det? EEEnis, eniiiis eller ennnniss?
    Har också en Eris=)
  • Anonym (Stackars barn)
    Anonym (Men) skrev 2018-06-12 12:42:13 följande:

Kanske Plopp, Knopp, Rispuff, Voff eller Kille?

...tänk på att barnet ska klara sig i vuxenlivet, med ett seriöst namn.

Enis blir garanterat kallad Penis eller Klenis. Tyvärr, barn kan vara elaka.
  • Anonym (Eris)
    viseversa skrev 2018-06-12 15:38:55 följande:

Har också en Eris=)

:D :D Hur kommer det sig att ni valde det?
  • Anonym (Enes)

Hade en klasskamrat som hette Enes, vet inte riktigt hur det stavades men det var ingen som rimmade något fult med det..

Svar på tråden Namnet Enis