• carolol

Spökveckor 10-12

Jag är i v. 11+0 och har haft mycket funderingar på om jag ens är gravid längre då jag lika som du "bara" är trött i princip.. hade väldiga problem med illamående v.7-9 men från v. 10 har jag inte känt många symtom alls och brösten är inte längre ömma. Klart man blir orolig men jag försöker att intala mig själv att allt är bra eftersom jag inte haft några blödningar eller andra tecken på missfall.. Min bm sa att vi får tänka att allt är bra eftersom det finns veckor då det inte känns alls..men känns sååå långt till ultraljudet i v. 18! 

18
  • carolol

Ja men då har vi exakt lika symtom eller ?icke-symtom? haha.. har också tänkt flera ggr att ?vadå hungrig och sugen på grejer brukar jag ju vara ändå? och samma med tröttheten.. hoppas på att inget är fel och försöker njuta men är svårt när man är en orolig själ som inte brukar ta ut något i förskott :/ är idag i v.12 (11+2)

• carolol
    Jejje93 skrev 2018-06-19 20:33:26 följande:

Haha ja. Samtidigt har jag en kompis som var så symptomlös så hon fick reda på att hon var gravid när hon skulle krysta.. hon hade festat och rökt nio månader, ut kom en frisk flicka haha.

Oj shit! Vilken tur! Vi får ha is i magen...
Svar på tråden Spökveckor 10-12