Inlägg från: Anonym SU |Visa alla inlägg
  • Anonym SU

Spökveckor 10-12

Hej! Är det några fler här som just nu är i så kallade ?spökveckor?? Jag är väl medveten att symtom kommer och går, men ändå blir jag ju orolig.... De symtom som jag har just nu är trötthet i princip. Ska göra KUB i veckan och är orolig över att de inte ska se något liv i magen... Någon som har samma känslor? Eller som har haft samma känslor, där det gått bra?

• Svar på tråden Spökveckor 10-12
  • Anonym SU
    Anonym1891 skrev 2018-06-11 09:59:42 följande:

Jag mådde ganska illa från till för ca en vecka sen, sen dess har jag mått hur bra som helst. Gjorde kub idag och såg en väldigt livlig liten bebis som inte ville vara stilla en sekund :)

Passa på njut av att du får må bra och lycka till på kub.

Tack för ditt svar! Roligt att höra att det går bra för dig. Vad har du för bf? Jag har 28 dec :)
  • Anonym SU
    Vårt skrev 2018-06-11 14:40:07 följande:

Vad tidigt du gjorde KUB, jag är i vecka 11+5 med BF 25/12 och jag ska inte på KUB förens på måndag, är då i vecka 12+5. Är det olika i olika landsting?

Ja, det kommer bli när jag troligen bara är i v. 11+6. Dock är jag enligt sista mens 13+2 då. Har oregelbunden mens, men alla barnmorskor osv räknar ändå från sista mens. Så bokade in KUB mellan det intervallet och får hoppas på det bästa. I mitt landsting ska man ha passerat graviditetsvecka 11 för att göra KUB :)
Svar på tråden Spökveckor 10-12