Är 70F liten bh storlek?
Nej det är väl en bit över medel. Inte jättestora men liksom... medel +.
Nej det är väl en bit över medel. Inte jättestora men liksom... medel +.
Kupstorleken blir större ju mindre omkretsen kring kroppen blir. 70F är alltså lika stor kupa som en 85D. 85 är väl rätt standard på en normalbyggd tjej och B/C kupa också så alltså är 85D/70F snäppet större. Inte jättestort.
70F har mkt mindre bröst/kupa än 85F!
Jag har 65E och mina bröst är en handfull ungefär dvs väldigt medel. Men jag har liten bröstkorg. Hade den varit 20 cm större dvs normalstor hade kupan blivit typ B tror jag.
Ja men vi kanske har samma storlek då fast olika. Men 70F blir typ två storlekar större isf. Från 65E till 70E till 70F. Och det är inte att ha små bröst. Tänker du och jag är på gränsen där helt enkelt för jag har träffat många som menar mina bröst är ganska stora för dom har små bröst. Skulle deras då vara pyttesmå för att jag säger att mina är små. Allt är förstås relativt. Och jämför man med någon med ännu större så är det så klart inte stort. Och det är alltid någon som har större, mindre eller annan form.. sen skiljer sig bröstform och bh-modeller sig åt.. en storlek som ser stort ut på en kan se litet eller medel ut på en annan. Och min bh-storlek varierar lite beroende på modell och märke.