• Anonym (Kåtpåäldre)

Tänder på äldre män!

Hej! Är jag konstig? Jag tänder bara på äldre män 40-65 år (själv är jag 28). Jag fantiserar dagligen om äldre män, går våt på jobbet och ibland onanerar jag på rasten för att jag blir så upphetsad av mina fantasier av att få ha en äldre man som tar för sig av min kropp, smeker mig, drar mig i håret och knullar mig hårt. Känner mig näatan desperat. Sjukt?

• Svar på tråden Tänder på äldre män!
  • annabellelee

Jag misstänker starkt att ts själv är man. Om du ts är yngre kvinna ska du få ett tips: gå med i valfri dejtingapp. Skriv in att du söker män i 25-30 årsåldern. Och voila så kommer din mejlkorg att fyllas av flåsande män som är 52år och uppåt.

• Anonym (O)

Jag är 28 år och onanerar ofta till klipp av unga tjejer och äldre män. Det är nåt med tanken att bli påsatt av en snuskig äldre man som gör mig stenkåt.. Helst när han slickar henne!

MEN! Till saken hör är att jag aldrig skulle kunna göra det på riktigt. Varför vet jag inte, men när de väl kommer till kritan vill jag endast ligga med män i min egen ålder. Men i fantasin ligger jag med äldre män, haha. Svårt att förklara.

• Anonym (Tiger)
    Turms skrev 2018-06-08 09:51:59 följande:

Äldre o äldre men är 46 år, singel o barnlös. Dejtar för tillfället en gift kvinna som skulle kunna vara min dotter sett till åldersskillnaden. 
    Söker väl något stadigare än detta 'självplågeri'. 
    Jag är en uppmärksam älskare som älskar att skänka njutning. Njuter av att hon njuter så att säga. 

Jag finner dock ålder som någonting abstrakt. Huvudsaken är att man är kompatibla med varandra med någorlunda överensstämmande verklighetsbild. 

Hehe, ja... det är märkligt hur abstrakt åldern blir med tiden?

Men få inte dåligt samvete för det! Är själv en gubbsjuk jävel som när jag får chansen inte drar mig för att uppfostra ungdomen på ett sätt som deras föräldrar inte gjorde! :)

I övrigt är vi helt olika. Allt detta smörande... du kan bre en macka med det.
  • Turms
    Anonym (Tiger) skrev 2018-06-08 10:11:03 följande:
    Hehe, ja... det är märkligt hur abstrakt åldern blir med tiden?

Men få inte dåligt samvete för det! Är själv en gubbsjuk jävel som när jag får chansen inte drar mig för att uppfostra ungdomen på ett sätt som deras föräldrar inte gjorde! :)

I övrigt är vi helt olika. Allt detta smörande... du kan bre en macka med det.
    Smörjmedlet är viktigt serru :) 
  • Anonym (Tiger)
    Turms skrev 2018-06-08 10:46:35 följande:
    Smörjmedlet är viktigt serru :) 
    Visst, smöra på. Glöm inte att hålla ner blicken medans du pratar.

Jag är en ledare. Antingen så hatar dom mig för att jag är en översittare och skitstövel. Eller så följer dom mig under mina vingar och beskydd, men då bestämmer jag.
  • Turms
    Anonym (Tiger) skrev 2018-06-08 11:12:46 följande:
    Visst, smöra på. Glöm inte att hålla ner blicken medans du pratar.

Jag är en ledare. Antingen så hatar dom mig för att jag är en översittare och skitstövel. Eller så följer dom mig under mina vingar och beskydd, men då bestämmer jag.
    Förstår inte riktigt vad du yrar om. Kanske fått solsting? 
    Att vara en ledare handlar i första hand om att ta hand om de sina. Det gör man varken som översittare eller skitstövel. Den kloke ledaren vet även när han har fått saker o ting om bakfoten och erkänner det. 
    Idioten däremot han fortsätter i samma hjulspår och hamnar mer och mer vilse tills han finner sig själv ensam och övergiven utan vare sig karta eller kompass. 
  • Mrmagic2019
    Turms skrev 2018-06-08 14:19:22 följande:

Förstår inte riktigt vad du yrar om. Kanske fått solsting? 

Att vara en ledare handlar i första hand om att ta hand om de sina. Det gör man varken som översittare eller skitstövel. Den kloke ledaren vet även när han har fått saker o ting om bakfoten och erkänner det. 

Idioten däremot han fortsätter i samma hjulspår och hamnar mer och mer vilse tills han finner sig själv ensam och övergiven utan vare sig karta eller kompass. 

Bästa svaret ever! Hatten av och en klapp på axeln.
  • pircadpappa

Bor någon i Östergötland så finns en man 38 bast dominant välutrustad 24cm stor intimpircad som söker yngre tjejer för heta möten är gift

Runt Norrköping Linköping valdermasvik om nån blir sugen

• Porslinglas
    pircadpappa skrev 2018-06-11 12:47:19 följande:

Bor någon i Östergötland så finns en man 38 bast dominant välutrustad 24cm stor intimpircad som söker yngre tjejer för heta möten är gift

Runt Norrköping Linköping valdermasvik om nån blir sugen

Sådana män finns det överallt som skulle "ställa upp" :)

Hur ofta fungerar det lixom.. HAHAHA

• 68mange68

Alltid kul å prata, skicka ett PM ????

Svar på tråden Tänder på äldre män!