Inlägg från: Anonym (Mman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mman)

Tänder på äldre män!

Anonym (Majoriteten) skrev 2022-01-22 10:02:52 följande:
    Dom flesta unga tjejer har varit med om att äldre män visat intresse, och det är mycket obehagligt för unga tjejer. Män som skulle kunna vara deras pappa.
    Män överskattar sin egen attraktionskraft och förstår inte själva hur patetiska dom är.
    Inte alla mån såklart? Bara läs i tråden och ta del av andras upplevelser. 
    Jag har själv alltid haft lättare att träffa yngre/unga tjejer, tror det mest handlar om utseendet som någon skrev här ovan och kanske en personlighet som är både ungdomlig och mogen/trygg. 
  • Anonym (Mman)
    Anonym (Majoriteten) skrev 2022-01-22 10:15:05 följande:
    Ja, här låter det annorlunda. Men majoriteten av kvinnor har varit med om att män stötte på dom när dom var unga, och dom tyckte att det var äckligt.
    Dom flesta tycker att det är fel av män att tända på yngre kvinnor, och fel på unga kvinnor som tänder på äldre män.
    Jag kan absolut tänka mig att mer eller mindre alla kvinnor och tjejer någon gång fått ta emot oönskade inviter från män, både äldre och yngre. 
    Jag är idag i en långvarig relation med en ganska så mycket yngre kvinna och så har det egentligen alltid sett ut. 
    Människor har åsikter om allt, kunde inte bry mig mindre om hur de ser på mig eller kvinnan jag träffar. Tycker bara synd om bittra och inskränkta människor. 
  • Anonym (Mman)

Svarar du på dina egna inlägg draken? 

Svar på tråden Tänder på äldre män!