Tänder på äldre män!
Funderade lite....jag är faktiskt äldre...50+....undrar om någon skulle gilla mig!?
NOPE
Funderade lite....jag är faktiskt äldre...50+....undrar om någon skulle gilla mig!?
Det ju jättevanligt att äldre herrar visar intresse för yngre tjejer? Trodde jag var omöjligt att inte se.
Äldre män 45-55 som är singel och inte gillar att dra en i håret och hårt sex får gärna kontakta mig.
Skulle inte våga visa intresse, rädd att bli stämplad som ful gubbe.
Finns 2 skolor när det gäller Sex Äldre Man Yngre Kvinna.
Du kan gott hitta dig en kärring i din egen ålder. Gamla män är skabbiga och luktar illa.
Kör för fan! Hon är gammal nog att ta sina egna beslut vad hon vill göra och inte göra.
Jag föredrar också äldre män, så jag sökte och hittade en som jag nu ligger med regelbundet. Det är inte svårt alls att hitta äldre män som är intresserade av dig som är yngre, det svåra är att kunna se vilka som är vettiga på riktigt.
Det ju jättevanligt att äldre herrar visar intresse för yngre tjejer? Trodde jag var omöjligt att inte se.
Har själv inga etiska problem med att träffa en tjej i 20-års-åldern. Händer lite då och då även om det är vanligare att jag träffar tjejer från 25-35.
Dom som jag träffar i 20-rycket brukar ange just att de gillar äldre män. Själv är jag 37.
Har inga problem med att en del tjejer vill ha äldre killar lika lite som jag har problem med att en del killar vill ha äldre tjejer. Det är ju ändå vuxna människor som fattar egna beslut.
Sen höjs det ju så klart på ögonlocken i kvarteret om man kommer hemdragandes med en ung snygg snärta. Tanterna blir upprörda och efter en armbåge i sidan nickar deras gubbar instämmandes och säger "usch, nä det är ju fruktansvärt". Samtidigt som de torkar lite drägel från hakan.
Har samma "problem" som ts, är själv 27. Blir och har aldrig blivit ordentligt kåt av att ha sex med en kille i min egen ålder. Från 40 och uppåt börjar det bli intressant. Svårt med relationer dock, som någon redan varit inne på, och det är väl det som gör det problematiskt. Känner ofta att killar i min egen ålder är intresserade av mig men tji får dom!