Inlägg från: älskamigmucho |Visa alla inlägg
  • älskamigmucho

Tänder på äldre män!

Är o har alltid varit intresserad av att bli knullad av äldre gärna gifta män... är 27 men jävligt erfaren.... Har haft sex med en massa män i olika åldrar... Har haft bra m yngre med men jag tänder på att bli tagen riktigt ordentligt av män som vet vad de vill med mig och tar för sig av min kropp... är bi m har inte haft sex med så mkt äldre kvinnor

• älskamigmucho

Jaså det skulle du vilja göra....

• älskamigmucho

Jag har en del män som vill knulla mig o är betydligt äldre... som sagt älskar jag det... Jag har en vännina som är lite som jag m mer blyg för att bli så knullad som jag vill.... jag har fått med mig henne på vissa saker o önskar att ha en äldre man som kan få göra vad han vill m mig o leka med henne också

• älskamigmucho

Många anklagar mig för att trolla m jag är svag för att få kontakt med äldre kåta män som vill ses. Jag är mest inne på att ha sex med ett par som är sugen på spice.... hon kan gärna va typ som jag 27 han äldre

• älskamigmucho

Nej.... många äldre ofta o gärna gifta män är nyfikna och kåta på yngre kåta slampor som de vill kalla mig... m hon har inte gjort det skönt för nån diskret äldre man ännu.... jag vill va med såklart

Svar på tråden Tänder på äldre män!