Inlägg från: Anonym (Ageplay) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ageplay)

Tänder på äldre män!

Jag förstår inte riktigt varför du beskriver det som ett problem?

Ålders skillnad är både upphetsande och lärorikt.

Jag är en man som närmar sig sextio.

I tjugo års åldern hade jag ett flertal gånger sex med en kvinna som var på väg mot femti. Snygg naturligt vältränad så rent kroppsligt kändes inte ålderskillnaden en sexet var något helt annat än med mina jämnåriga tjejer.

När jag var lite över fyrtio hade jag en bland annat en kk som var 19 i något år. Ren sexuell relation. Men efter något halvår följde hon en gång med på middag hos några vänner. Det varen katastrof. Vi pratade ju inte riktigt om samma saker. Och såg ?livet? från olika håll. Hon var ju jämgammal med mina vänners barn men satt nu vid ? vuxenbordet? hon kom undan med att hon var så förbannat vacker, men vi gjorde inte om det fler gånger.

Jag är lyckligt gift med en bisexuell fru så vi träffar andra trevliga par i bland. Får två år sedan var vi på mingel och det slutade med att vi hamnade i samma hytt som ett par i tjugofemårsåldern. Det var kul :) Frugan var väldigt tveksam först och fattade inte riktigt att de var på riktigt. De såg bra ut båda två. Långt över medel på den skalan. Men de var de som drev på. Framför allt han. Men när vi väl kom igång så var det hon och min fru som liksom sögs upp i någon bubbla.

Så det där med att tycka att det är upphetsande med lite ålderskillnad är inget problem utan en möjlighet. Det svåra brukar bara vara att hitta gon som hörsamma intresse och är vettig.

Svar på tråden Tänder på äldre män!