• Gaskarl

Tänder på äldre män!

Anonym (Jagockså) skrev 2018-06-05 12:10:01 följande:

Har samma "problem" som ts, är själv 27. Blir och har aldrig blivit ordentligt kåt av att ha sex med en kille i min egen ålder. Från 40 och uppåt börjar det bli intressant. Svårt med relationer dock, som någon redan varit inne på, och det är väl det som gör det problematiskt. Känner ofta att killar i min egen ålder är intresserade av mig men tji får dom!

Studerar just nu och har märkt av blickar får åtminstone ett par killar, men jag är mest tänd på våra manliga föreläsare i 50-60 års ålder. Drag i håret och dominans är inte riktigt min grej heller. Det är någonting som jag upplever som vanligare hos killar som ligger nära mig i ålder. Tycker det är riktigt avtändande faktiskt!

Vill du, kan du väl skriva och berätta mer.
  • Gaskarl
    Anonym (O) skrev 2018-06-08 10:05:07 följande:

Jag är 28 år och onanerar ofta till klipp av unga tjejer och äldre män. Det är nåt med tanken att bli påsatt av en snuskig äldre man som gör mig stenkåt.. Helst när han slickar henne!

MEN! Till saken hör är att jag aldrig skulle kunna göra det på riktigt. Varför vet jag inte, men när de väl kommer till kritan vill jag endast ligga med män i min egen ålder. Men i fantasin ligger jag med äldre män, haha. Svårt att förklara.

Tycker du att det känns ofräsht med en äldre man irl, "liggamedpappakänsla"??
Svar på tråden Tänder på äldre män!