Tänder på äldre män!
Anonym (Kåtpåäldre) skrev 2018-06-04 12:58:47 följande:
Hej! Är jag konstig? Jag tänder bara på äldre män 40-65 år (själv är jag 28). Jag fantiserar dagligen om äldre män, går våt på jobbet och ibland onanerar jag på rasten för att jag blir så upphetsad av mina fantasier av att få ha en äldre man som tar för sig av min kropp, smeker mig, drar mig i håret och knullar mig hårt. Känner mig näatan desperat. Sjukt?
Dock kan det ju ställa till lite för dig om du BARA tänder på äldre män då det inte alltid är helt okomplicerat att ha en relation (om det är det du vill så småningom iallafall) med väldigt stora åldersskillnader, framförallt om man vill ha barn. Jag har aldrig blivit särskilt tänd på killar i min egen ålder, men har ändå fallit (blivit kär i) två, varav den andra är min sambo sedan fyra år tillbaka. Honom tänder jag ju enormt på för att jag är kär i just honom. Och vi har ett fantasiskt sexliv trots att bara är ett år äldre än mig haha, hårt sex, dominans och lite ageplay öekar och annat vi gillar. Att jag tänder på äldre män påverkar ju inte vår relation eller mitt mående negativt, tänder på trekanter, gruppsex och gangbang också - men är fullständigt nöjd i min relation och vårt sex trots att vi förmodligen aldrig kommer gpra något sådant. Men är du singel, kör på och lev ut dina fantasier om du vill det!