Inlägg från: Anonym (en annan fråga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (en annan fråga)

Är jag rasist??

Bra fråga. Är man Islamofob om man ogillar muslimska män men det går bra med muslimska kvinnor? Eller är man bara diskriminerande då?
    Jag har inget emot muslimska kvinnor , tycker mest synd om dem. men har svårt för männen.

• Anonym (en annan fråga)
    Anonym (Orolig) skrev 2018-06-02 18:02:40 följande:
    Men de sjuka med allt att det inte handlar om bara islamer... Eller är de som kommer från Nigeria också islamer?
    Det finns många länder som har en helt jävla sjuk syn på kvinnor. Jag utrotar gärna den delen av män... Indien... jag vill bara kräkas och asfaltera hela skiten...
    Varför vaknar världen upp NU???
    Men ok, många har blundat.... Jag önskar att jag hade Harry Potter's stav :)
    Jag ser inget undantag. Vill helst inte ha män från kulturer där det är accepterat att behandla kvinnor som lägre stående varelser. Kvinnorna har jag dock inget emot alls, tycker mest det är synd att de är så indoktrinerade att de ofta försvarar kulturen. 

Men det är ju så att det man är van vid blir normaliserat, så det är väl inte så enkelt. Jag är väl en mansrasist då eftersom jag "diskriminerar" bland männen och kvinnorna.
Svar på tråden Är jag rasist??