Inlägg från: Ettlitetsyskon |Visa alla inlägg
  • Ettlitetsyskon

BIM juli 2018

Hej

Flyttar över mig här från juni. Tog ut spiralen den 20 april och igår kom äntligen första mensen. Första gången man har längtat efter den.

Har börjat köra med natural cycles och enligt den blir det bim 5 juli. Detta blir första försöket. Har två barn så detta blir en liten sladdis

Bim Juli

5 Juli ettlitetsyskon

• Ettlitetsyskon

Hej

Flyttar över mig här från juni. Tog ut spiralen den 20 april och igår kom äntligen första mensen. Första gången man har längtat efter den.

Har börjat köra med natural cycles och enligt den blir det bim 5 juli. Detta blir första försöket. Har två barn så detta blir en liten sladdis

Bim Juli

5 Juli ettlitetsyskon

• Ettlitetsyskon

Hej

Bim Juli

5 Juli ettlitetsyskon

• Ettlitetsyskon

Min första mens efter borttagning av spiral fick jag den 2 juni, varade i 4 dagar. Dvs den slutade den 5e juni. Inget konstigt.

Men i söndags f(10e) fck jag ägglosningsvärk. Provade med stickor och det var positivt. Har efter det provat varje dag (4 dagar) och alla har varit starkt positivt. Mycket starkare en teststrecket. Men 4 dagar, är det normalt? Och så nära inpå mensen??

• Ettlitetsyskon

Efter fem dagar med stark positivt på ägglossningstestet så tog jag ett graviditetstest. Det visade POSITIVT 2-3 veckor. Jag hade mens för 1 1/2 vecka sedan men bm trodde att det kunde ha varit en blödning när ägget fick fäste. Jag är dock inte helt övertygad än. Missfall trodde jag men bm så att graviditetstestet inte skulle ha visat något nu i sånna fall. Inskrivning och nytt test nästa vecka för att utesluta att det var missfall.

Svar på tråden BIM juli 2018