• Contador

Ska Sverige ta efter Danmark och införa burkaförbud?

Vi måste ta tag i de viltiga frågorna istället. Daltandet med vuxna.

Först måste vi slopa allt som var med miljön att göra det tar 50 tusen år innan det kommer ge nån effekt och jag har inte tid. Sen måste vi få bort alla självutnömnda folkhälsovetare som vill bygga nya farthinder kameror förbjuda cigg snus och sprit. Vad ska vi med närbutiker till? inte bra för miljön förbjud dem bara...Förbjud smink som innehåller miljöfarliga ämnen öka skatten på resturangmat jag har inte råd...

• Contador

Snart blir det väl förbjudet att ha annat än bögsex. Klart vi ska taffsa. Klart kvinnorna får klä sig som de vill utomhus. Men klär man sig sexigt ska man vet att man följer mäns riktlinjer för när det är ok att lägga in en stöt. Det finns inte en transvestot som inte känner till att man ansvarar själv för sin klädstil. Det finns inget jag klär mig som jag vill på fredag när kag alltod letar ragg och förbehller mig rätten att gå ofredad i samma kläder på onsdag till affären..Ett betende ena dagen vittnar tillsammans med klädstilen om en kvinnas intentioner. vi män är inga tankeläsare och inga lagar kam tyvärr ändra på detta.

Svar på tråden Ska Sverige ta efter Danmark och införa burkaförbud?