Ångrat bisex
Läser den här tråden och andra på samma tema, vill se sin fru bli påsatt av andra män mm, och undrar verkligen hur det ör ställt med svenska män....
Alltså vad i helvete, liksom...
TS, skärp dig för fan!!!
Läser den här tråden och andra på samma tema, vill se sin fru bli påsatt av andra män mm, och undrar verkligen hur det ör ställt med svenska män....
Alltså vad i helvete, liksom...
TS, skärp dig för fan!!!
Hej , jag berättade för henne att jag inte tyckte om hans beteende ,och hur han behandlade mej under tiden vi hade sex,han va mest fokuserad på min fru och hennes reaktion ,några stunder kändes det som att jag va inte ens där fast det va jag som låg under honom ,han pratade med min fru tittade på henne nästan varenda minut ,frågade henne om hon gillade det hon såg ,när jag sa det till henne så svarade hon med att om du inte gillar den mannen så kan vi leta upp en annan.
Jag tror att du har rätt på det du skriver ,igår kväll medans vi hade sex så va jag mellan hennes ben i en 69,hon fick orgasm direkt nästan när hon stoppade sina fingrar i mej och började prata om att jag skulle tänka på om nån skulle ställa sig bakom mej och sätta på mej medans jag slickade henne,det kändes väldigt skönt för mej under tiden och hon tog min sats i munnen,tror det va länge sen hon gjort nåt sånt,men hon är kåt på idén att jag blir påsatt hela tiden,och hon har börjat prata med andra killar om att träffas .