• Anonym (M)

Ångrat bisex

Fy helvete. Din fri beter sig så jävla illa. Pusha dig till att göra det och boka in en träff utan att ens prata igenom det med dig först, sen under själva träffen verkade hon helt ignorera vad du ville.

• Anonym (M)
    Anonym (Bikille) skrev 2018-06-01 13:40:33 följande:

"till slut så va det över och vi gick hem". Visserligen så fick du orgasm, men det låter ju mer eller mindre som du utsatt dig själv för nån form av sexuellt övergrepp. Bara för att man får orgasm så betyder ju inte det att sexet var bra.

Jag tror inte man i längden mår bra av att göra sexuella aktiviteter som man ogillar. Dessutom vet jag inte hur trevligt det är egentligen att ha väldigt mycket analsex på kort tid, man blir ju lite sliten efter ett tag. En helnatt med analsex är i alla fall inget jag skulle uppskatta, trots att jag verkligen gillar analsex (jag gillar både att bli påsatt och att sätts på).

Ska man ha sex på flera, oavsett kön inblandat så är det superviktigt att du och din fru kommunicerar jättemycket, och bearbetar era känslor och upplevelser, samt att ni gemensamt sätter gränser utifrån den som har högst krav så att säga. Gå inte över dina gränser. Här behöver ni verkligen jobba innan ni funderar på en helnatt.

Håller med, får också en känsla av ett det snarare rörde sig om ett övergrepp när jag läste det.
Svar på tråden Ångrat bisex