Inlägg från: Anonym (Bikille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bikille)

Ångrat bisex

"till slut så va det över och vi gick hem". Visserligen så fick du orgasm, men det låter ju mer eller mindre som du utsatt dig själv för nån form av sexuellt övergrepp. Bara för att man får orgasm så betyder ju inte det att sexet var bra.

Jag tror inte man i längden mår bra av att göra sexuella aktiviteter som man ogillar. Dessutom vet jag inte hur trevligt det är egentligen att ha väldigt mycket analsex på kort tid, man blir ju lite sliten efter ett tag. En helnatt med analsex är i alla fall inget jag skulle uppskatta, trots att jag verkligen gillar analsex (jag gillar både att bli påsatt och att sätts på).

Ska man ha sex på flera, oavsett kön inblandat så är det superviktigt att du och din fru kommunicerar jättemycket, och bearbetar era känslor och upplevelser, samt att ni gemensamt sätter gränser utifrån den som har högst krav så att säga. Gå inte över dina gränser. Här behöver ni verkligen jobba innan ni funderar på en helnatt.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Magnus) skrev 2018-06-01 23:35:48 följande:

Hej , jag berättade för henne att jag inte tyckte om hans beteende ,och hur han behandlade mej under tiden vi hade sex,han va mest fokuserad på min fru och hennes reaktion ,några stunder kändes det som att jag va inte ens där fast det va jag som låg under honom ,han pratade med min fru tittade på henne nästan varenda minut ,frågade henne om hon gillade det hon såg ,när jag sa det till henne så svarade hon med att om du inte gillar den mannen så kan vi leta upp en annan.

Fast det där med att leta upp nån annan låter väl ändå vettigt om du ska fortsätta med detta? Denna man låter ju inte som rätt för dig.

För mig är det i alla fall extremt stor skillnad mellan olika killar. Hade jag varit dig hade jag definitivt letat upp nån som inte är i närheten lika dominant som denna man. jag vill i alla fall ha lite respekt.

Sen tycker jag det är bättre att träffas en gång o snacka lite över en bit mat, se om man får förtroende för mannen ifråga, för.att se om det känns rätt, jämfört med att träffas för sex direkt, men det kanske bara är jag...

Qruiser och grindr funkar, ta qruiser i första hand skulle jag säga... grindr är väldigt mycket köttmarknad. Dessutom borde du göra första urvalet bland kandidaterna, och sedan fråga din fru.
Svar på tråden Ångrat bisex