• Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!)

Jag var oskuld igår kväll!

Hej, Jag har en pojkvän som jag älskar och sånt. Men igår var jag oskuld med en kille. Det var min gamla kompis och igår blev vi så kåta att vi hade sex tilsammans. Jag ringde före sexet till min riktiga pojkvän och jag ljög att jag gick till ett museum efter jobbet. Vi hade sex och det var riktigt skönt. Han var en bättre knullare än min pojkvän. Men tror ni att han märker att jag var oskuld igår?? Kanske killen kommer hem till mig och vill ha sex igen?

Inga troll-svar tack!

• Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!
    Anonym (va) skrev 2018-05-31 13:01:40 följande:

Antingen så driver du bara (löjligt) eller så får du lära dig vad orden betyder och använda dem rätt om du vill ha hjälp.

Nja, jag frågade min pojkvän och han sade att det heter "att vara oskuld" när man fuskar med en annan partner.
  • Anonym (va)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 13:07:50 följande:
    Nja, jag frågade min pojkvän och han sade att det heter "att vara oskuld" när man fuskar med en annan partner.
    du har ju uppenbart tillgång till internet, så du kan ju själv ta reda på vad det heter och betyder.
    Anonym (va) skrev 2018-05-31 13:10:06 följande:

du har ju uppenbart tillgång till internet, så du kan ju själv ta reda på vad det heter och betyder.

Jag behöver inte göra det. Jag vet redan allt.
  • Anonym (va)

haha okej
    men du kommer inte att få några svar på din fråga eftersom folk inte förstår vad du menar (dessutom är det ganska uppenbart att du bara driver).

Anonym (va) skrev 2018-05-31 13:14:17 följande:

haha okej

men du kommer inte att få några svar på din fråga eftersom folk inte förstår vad du menar (dessutom är det ganska uppenbart att du bara driver).

Sluta trolla
  • Anonym (Hahahahaha)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 13:07:50 följande:

Så bara för att han är idiot så ska det alltså vara rätt?
  • Anonym (va)
    Anonym (Hahahahaha) skrev 2018-05-31 13:23:27 följande:
    Så bara för att han är idiot så ska det alltså vara rätt?
    fattar inte varför hon behövde fråga honom alls, enligt henne så vet hon ju redan allt haha
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 13:11:34 följande:
    Jag behöver inte göra det. Jag vet redan allt.

• Vorr vorr
    Bjoer skrev 2018-05-31 13:50:32 följande:

Mata inte trollet, hörrni!

Fyfan vilken pinsam kommentar av dig Bjoer. Jag ser en stor skillnad mellan detta och en trolltråd.
    Fotboll
  • Anonym (Häpp)
    Anonym (Jag var oskuld igår med en kompis!) skrev 2018-05-31 12:48:02 följande:

Nä, jag menar oskuld! Jag förlorade otrogenheten redan för fem år sedan! Ni är ute och cyklar.

Trollare får trollsvar.

Själv har jag haft sex med 4632 tjejer, 52 killar och har fortfarande inte förlorat otrogenheten
Svar på tråden Jag var oskuld igår kväll!