Klarar inte av min mamma mer
Jag är 17 år och de tre senaste åren har min relation till min mamma blivit helt förstörd.
Jag är 165 och väger runt 75 kg, liite för mycket kanske men inte så att jag inte kan röra på mig eller få på mig kläder, har lix M.
Allt började med att för 3 år sen kom det panikslagna kommentarer om att jag är för stor och att jag måste måste måste träna av allt. De som såra så mycket är att man såg hur panikslagen hon kollade på mig om jag gick i tex shorts eller klänning. Vågar knappt visa armarna hemma längre för de triggar bara igång 100 kommentarer ang min kropp från henne.
Hon började även säga mycket som ?du kommer aldrig bli nåt? ? du är misslyckad? ? jag har aldrig varit stolt över dig osv? ( går natur och min dröm e å bli läkare och jag försöker så gått jag kan men jag trivs inte alls på min skola vilket gör de jobbigare)
Jag kan ärligt erkänna att jag sagt dessa saker tillbaka till henne och kanske inte vart lättaste ungen å ha men jag har mått dåligt själv sen innan och när hennes kommentarer å sätt att se på mig tilläggs mår ja på riktigt skit.
Nu är ja 17 år och fyller 18 snart och hon har tex kommit på att ja testade röka på en fest ( ring 112 någon), jag fick då höra att jag är deN ÄNDA ungen som gör sånthär å misslyckats så grovt i livet.
Nu är problemet att hon inte tror på ett ord jag säger, asså de kan va att ja säger att mjölken e slut å då får ja direkt höra att jag ljuger. Det är också OMÖJLIGT att prata med henne när hon väl blir arg för hon SKRIKER och pratar fort som bara den och det är de sjukaste nån någonsin kommer höra, när hon väl går upp i varv å även börjar skrika ja då blöder mina och alla runt om öron.
Jag vet inte vad jag ska göra längre för jag genuint känner att jag inte kan se på henne och se min förebild längre, jag ser inte henne som min mamma och jag älskar bara henne inte hur mycket jag än vill.
Hon har en jättefin sida och har varit den absolut bästa men även värsta mamman.
Igår var de tisdag och vi var lediga torsdag så jag och 4 tjejer skulle sova över å ba mysa, nej då ringer hon, gapskriker, ringer mina kompisar och påstår att jag ljuger och även åker hem till min kompis och ?patrullerar? runt hennes byggnad för hon är alltså bombsäker på att jag har Annat planerat när jah skickat bild på alla tjejer i sängen osv.
Mår fan inte bra längre