• UndrandeSökare

Hjälpsam gynekolog i Göteborg?

Hej ! Be att din klinik i Danmark skickar EU-recept till dig. Såna kan man lösa ut på svenskt Apotek utanför högkostnadsskyddet. Så har jag gjort. Annars kan en möjlighet vara att man reser till kliniken och köper medicinerna av dem på plats, en hel del kliniker kan erbjuda den lösningen.

• UndrandeSökare

Kan du ta dig till någon annan stad? Marie på Fertilitetplus i Stockholm kanske kan hjälpa dig. Maila eller ring och fråga.

• UndrandeSökare
    Styrketränar skrev 2018-06-04 21:30:05 följande:

Hej TS och alla!

Eftersom svenska läkare egentligen inte ska skriva ut recept åt oss som gör behandlingar utomlands tror jag inte att det är lämpligt att dela deras namn här på öppet forum.

Jag var en gång för flera år sen i kontakt med en gynekolog som hävdade att "de var ett flertal gynekologer som hade träffats på en konferens och bestämt sig för att de inte skulle skriva ut eller översätta recept åt personer som gjorde behandling utonlands". Jag vet inte om detta var sant, men detta var vad denna gyn sa till mig. Om detta är sant så skriver väl de gyn som var på den konferensen inte ut några recept till de som gör behandling utomlands.
  • UndrandeSökare
    Vårdepp skrev 2018-08-21 23:16:04 följande:

Tack, det ska jag kolla upp

Vårdepp jag tipsade dig om Partus ang vul för 300kr, kontaktade du dem sen ?
  • UndrandeSökare
    Vårdepp skrev 2019-01-16 11:12:49 följande:

Jadå glad smily. Dock inte gravid än. Hur går det för dig?

Jag inboxar dig.
Svar på tråden Hjälpsam gynekolog i Göteborg?