• Anonym (trodde jag var straight?)

Dejta en transsexuell?

Jag har träffat en tjej som ser sig som tjej och har ett tjejnamn, klär sig som en tjej beter sig som en tjej och ser ut som en tjej. Men hon är egentligen en han.

Jag är ingen öppensinnig hbtq person som går med prideflagga och jag har aldrig varit med en kille förut. Det är jag inte nu heller ser jag det som utan hon är en hon. Med penis. Det är just penisen jag är rädd för. Vi har kyssts, hånglat och hon har gett mig oralsex flera gånger och vi har även haft samlag.  Men vi har inte gått längre än så jag har liksom inte gjort något för henne om ni fattar vad jag menar.  

Jag kanske skulle kunna tänka mig att runka av henne men suga eller bli påsatt i baken vill jag inte göra. Jag kan inte tänka mig att jag skulle klara det. Så det känns som sexet blir väldigt ensidigt. Jag njuter av det men det känns som jag inte kan ge något tillbaks. Jag tänder på hela henne utom just den delen den klarar jag inte av. Hon säger att det inte spelar någon roll och att hon njuter när jag njuter. Men det är jobbigt för jag känner att jag inte kan göra något för henne. Eller vill. Jag vill ju att hon har det bra men jag vet ändå inte om jag vill.  

Vad skall jag göra?

• Svar på tråden Dejta en transsexuell?
  • Anonym (trodde jag var straight?)
    Anonym (FTM) skrev 2018-05-31 23:15:00 följande:
    Samtidigt tycker jag (som själv är trans) att det är göra slut av anledningen av en av parterna är trans inte är en godtagbar anledning. Det är samma som att du hade gjort slut med en cis kvinna bara för att hon inte hade DD i kupstolek eller blont hår. Du skriver att det gör så ont att göra slut, men endå så väger trans aspekten mer än smärtan att mista en person du älskar? mmm
    Jag gjorde inte slut med henne för att hon är trans. Felet ligger inte hos henne. Jag gjorde slut med henne för att jag inte kan hantera att hon är trans. Jag trodde att jag kunde göra det, men jag kunde inte. Felet ligger hos mig, inte hos henne, hon är en underbar tjej.
  • Anonym (FTM)
    Anonym (trodde jag var straight?) skrev 2018-05-31 23:37:52 följande:
    Jag gjorde inte slut med henne för att hon är trans. Felet ligger inte hos henne. Jag gjorde slut med henne för att jag inte kan hantera att hon är trans. Jag trodde att jag kunde göra det, men jag kunde inte. Felet ligger hos mig, inte hos henne, hon är en underbar tjej.
    Men är det inte något som kommer med tiden? Förstår att det är "nytt" i början, men om du hade stannat så kanske det hade "lossnat" tillslut? 
    Jag är mycket emot att ta tillbaka personer i sitt liv efter att en sagt hejdå, så jag kommer inte säga åt tid att försöka igen. Men kanske något att tänka på? Iallafall, bra insikt och skrivet TS. 
  • Canadasvensk
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-01 21:19:21 följande:
    Men är det inte något som kommer med tiden? Förstår att det är "nytt" i början, men om du hade stannat så kanske det hade "lossnat" tillslut? . 
    Säger du det till alla dina bög kompisar?

"Men för fan Bärra! Du kan väl I alla fall smaka på fittan så ska du se att gillar det. Det sitter bara i huvet att du är bög!"  Flört
  • Anonym (Siru)
    Anonym (FTM) skrev 2018-05-31 23:15:00 följande:

Samtidigt tycker jag (som själv är trans) att det är göra slut av anledningen av en av parterna är trans inte är en godtagbar anledning. Det är samma som att du hade gjort slut med en cis kvinna bara för att hon inte hade DD i kupstolek eller blont hår. Du skriver att det gör så ont att göra slut, men endå så väger trans aspekten mer än smärtan att mista en person du älskar? mmm

Fast det där är ju skevt. Vill man göra slut så är det alltid okej, oavsett anledning. Jävligt creepy att inte godta att någon vill ur ett förhållande.
  • programledarenGBG

Är du man eller kvinna? Tycker inte det framgår så tydligt i ditt första inlägg.

• Anonym (FTM)
    Canadasvensk skrev 2018-06-01 21:45:42 följande:
    Säger du det till alla dina bög kompisar?

"Men för fan Bärra! Du kan väl I alla fall smaka på fittan så ska du se att gillar det. Det sitter bara i huvet att du är bög!"  Flört
    Varför skulle jag ha sex med alla mina kompisar? Och dessutom.... klart männen jag knullar är bögar, annars skulle dom inte attraheras eller vilja ha sex med mig? 
  • Anonym (FTM)
    Anonym (Siru) skrev 2018-06-02 20:31:42 följande:
    Fast det där är ju skevt. Vill man göra slut så är det alltid okej, oavsett anledning. Jävligt creepy att inte godta att någon vill ur ett förhållande.
    Okey, det kanske lät konstigt när jag använde orden "godtagbar anledning". Om någon gör slut med en kan man ju inte annat än acceptera det, det tycker iallafall jag går osagt. 
  • Anonym (Siru)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-02 21:46:28 följande:

Okey, det kanske lät konstigt när jag använde orden "godtagbar anledning". Om någon gör slut med en kan man ju inte annat än acceptera det, det tycker iallafall jag går osagt. 

Vad menade du med godtagbara anledningar då?
  • Anonym (FTM)
    Anonym (Siru) skrev 2018-06-02 22:03:45 följande:
    Vad menade du med godtagbara anledningar då?
    Meningen PRECIS EFTER: Det är samma som att du hade gjort slut med en cis kvinna bara för att hon inte hade DD i kupstolek eller blont hår.
  • Anonym (Siru)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-02 22:55:18 följande:

Meningen PRECIS EFTER: Det är samma som att du hade gjort slut med en cis kvinna bara för att hon inte hade DD i kupstolek eller blont hår.

Fast det är ju typ lika idiotiskt att hävda att det inte är godtagbart? Låter fortfarande som att du inte accepterar att folk får göra slut av vilken anledning de vill.
  • Anonym (Arc)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-02 22:55:18 följande:
    Nej det är inte i närheten av samma sak.

Om jag älskar snickers och inte har någon lockelse alls till mars och det visar sig vara en mars inuti snickesförpackningen så finns det anledning att inte äta den och byta ut den mot en snickers.

Biologiskt sett har vi ett driv att reproducera, det krävs inte bara en man för detta utan även en kvinna, och då pratar jag om de biologiska könen. Och personen i fråga är ju attraherad av just kvinnor, det är ingenting han har kontroll över.

Hårfärg och kupstorlek säger inget om huruvida du är en kvinna och har en slida.
    Kromosomerna gör det dock.

Hade han varit bisexuell så skulle detta inte nödvändigtvis vara något problem.
  • Anonym (FTM)
    Anonym (Siru) skrev 2018-06-02 23:02:41 följande:
    Fast det är ju typ lika idiotiskt att hävda att det inte är godtagbart? Låter fortfarande som att du inte accepterar att folk får göra slut av vilken anledning de vill.
    Okey då gör jag inte det! 
  • Anonym (FTM)
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-02 23:56:01 följande:
    Nej det är inte i närheten av samma sak.

Om jag älskar snickers och inte har någon lockelse alls till mars och det visar sig vara en mars inuti snickesförpackningen så finns det anledning att inte äta den och byta ut den mot en snickers.

Biologiskt sett har vi ett driv att reproducera, det krävs inte bara en man för detta utan även en kvinna, och då pratar jag om de biologiska könen. Och personen i fråga är ju attraherad av just kvinnor, det är ingenting han har kontroll över.

Hårfärg och kupstorlek säger inget om huruvida du är en kvinna och har en slida.
    Kromosomerna gör det dock.

Hade han varit bisexuell så skulle detta inte nödvändigtvis vara något problem.
    Nja. Jag har inte något driv att reproducera med männen jag har sex med. Eftersom att jag har en fitta skulle jag enligt dig ha det, men det har jag inte. En kvinna kan ha en kuk, precis som en man kan ha en fitta, inget konstigt med det. Jag vet inte hur du har det, men jag letar inte efter kromosomer i baren, snarare någon som jag tycker ser snygg ut. Ens sexuella läggning har inget med ens partners kön (fitta, kuk, eller intersex) att göra, utan snarare en dragning till män och kvinnor. Känner många bisexuella som har partners som är trans. 
  • Anonym (En önskedröm)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-04 23:57:48 följande:
    Nja. Jag har inte något driv att reproducera med männen jag har sex med. Eftersom att jag har en fitta skulle jag enligt dig ha det, men det har jag inte. En kvinna kan ha en kuk, precis som en man kan ha en fitta, inget konstigt med det. Jag vet inte hur du har det, men jag letar inte efter kromosomer i baren, snarare någon som jag tycker ser snygg ut. Ens sexuella läggning har inget med ens partners kön (fitta, kuk, eller intersex) att göra, utan snarare en dragning till män och kvinnor. Känner många bisexuella som har partners som är trans. 
  • Anonym (Arc)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-04 23:57:48 följande:
    Nej inte jag heller i dagens läge men biologiskt sett finns det ett underliggande driv (i människans natur), jag menar... vi är snart 8 miljarder människor på jorden, jag undrar varför?

Nej det är kromosomerna som avgör biologiskt kön, dvs man eller kvinna.
    XY = Penis, XX = Slida. (Sen finns det variationer men har du en Y kromosom är du en man oavsett).

Är man attraherad av kvinnor så innefattar det kvinnligt könsorgan och bröst samt kvinnliga egenskaper. Det är ju precis detta även TS förmedlar.

Jag nämnde även att om TS hade varit bisexuell så skulle det inte vara några konstigheter, men han är ju heterosexuell enligt sig själv, åtminstone tror han det och då blir det ju fel. 

Rätta mig om jag har fel.
  • gäst84

hon har en penis....jag hoppas du fattar hur jäkla idiotiskt det låter. Acceptera att du är bi eller homosexuell. Det är ok! 

Det som är mindre ok är att du försöker ljuga för dig själv att du dejtar en kvinna när du bara behöver dra av trosorna för att se att du dejtar en karl.

Lycka till

• Anonym (FTM)
    Anonym (Arc) skrev 2018-06-05 00:34:14 följande:
    Nej inte jag heller i dagens läge men biologiskt sett finns det ett underliggande driv (i människans natur), jag menar... vi är snart 8 miljarder människor på jorden, jag undrar varför?

Nej det är kromosomerna som avgör biologiskt kön, dvs man eller kvinna.
    XY = Penis, XX = Slida. (Sen finns det variationer men har du en Y kromosom är du en man oavsett).

Är man attraherad av kvinnor så innefattar det kvinnligt könsorgan och bröst samt kvinnliga egenskaper. Det är ju precis detta även TS förmedlar.

Jag nämnde även att om TS hade varit bisexuell så skulle det inte vara några konstigheter, men han är ju heterosexuell enligt sig själv, åtminstone tror han det och då blir det ju fel. 

Rätta mig om jag har fel.
    Visst, kromosomerna avgör biologist kön, men jag är knappast en kvinna. Har inte ens äggstockarna kvar, och har tagit hormoner i 10 år ungefär, det finns ingen skillnad mellan mig och gemene cis-man på stan. Det är hela poängen men trans personer; vi föddes i "fel" kropp. Så även om XX kromosomerna delade sig och gav mig en fitta är jag inte kvinna för det. Sen har jag valt att inte göra någon underlivskirurgi för att jag helt enkelt inte vill det. Each to thier own antar jag, men jag har varit attraherad av många män som visats sig ha fitta, men jag är fortfarande bög för det; jag känner ingen attraktion för en trans-kvinna, även om hon har penis. 
Svar på tråden Dejta en transsexuell?