Inlägg från: Anonym (En önskedröm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En önskedröm)

Dejta en transsexuell?

Om jag hade varit i dina kläder så hade jag skattat mig överlycklig över att ha hittat denna härliga person. Ytterst få har sådan tur, det finns ju så få. Hon ser ut nästan helt och hållet som en kvinna i kropp och ansikte, så du tänder på henne, ni har kyssts och hånglat. Så vad är problemet med den lilla detaljen att hon har kuk när ni redan varit så intima och hon i övrigt är kvinnlig? Ni attraheras ju av varandra. Detta tycker jag skulle vara extra spännande, ge pirr och krydda åt sexlivet, samt oanade möjligheter som få annars hade får prova under sin livstid. Du är verkligen privilegierad!

Hur hittade du Henne förresten? Hur gick det till när du fick reda på att hon var en han och hur kände du då? När avslöjade hon sig?

• Anonym (En önskedröm)
    Anonym (Siru) skrev 2018-05-27 20:04:36 följande:

Du kan ju inte ändra din sexuella läggning, tyvärr. Gör slut innan det hinner gå för långt, för bådas skull. Blir ju bara jobbigare med tiden.

Attraktionen, åtrån och kanske kärleken finns redan där så vad spelar då etiketter för roll? Man måste kunna bortse från omgivningens fördomar.
  • Anonym (En önskedröm)
    Anonym (Siru) skrev 2018-05-27 20:25:27 följande:
    Fast han gillar ju inte penis och det verkar inte ha med fördomar att göra i det här fallet. Jag som heterosexuell skulle inte heller klara av att vara med nån av samma kön som jag själv, och det är inget fel med det.
    Jag är också heterosexuell och gillar enbart kvinnor. Men om en person omisskännligt ser ut som en tvättäkta kvinna i kropp och ansikte, rör sig som en kvinna, har en kvinnas mimik, låter som en kvinna, doftar som en kvinna, då uppfattar jag även personen som en kvinna och tänder på henne och då skulle könsorganet inte kunna förändra denna attraktion. Men det skulle ge en extra krydda.
  • Anonym (En önskedröm)
    Anonym (trodde jag var straight?) skrev 2018-05-31 17:12:00 följande:
    Jag har gjort slut. Hon blev ledsen, jag med men hon tog det bra och var väldigt förstående. Jag hoppas vi kan vara vänner ändå när mina känslor för henne svalnat men just nu gör det för ont:(
    Då har du precis gått miste om ditt livs tillfälle. De flesta människor får aldrig något sådant tillfälle här i livet. Tjejer med kukar är ytterst ovanliga och sådant syns inte utanpå.

De flesta transor man ser vid t.ex. googling ser dessutom trots allt ut som män, inte som kvinnor. Feminina kläder och kraftigt smink kan inte ändra på det, sådant syns ändå med all tydlighet. Så du hade verkligen en ofantlig tur som fann en person med helt igenom kvinnlig kropp, kvinnligt ansikte, kvinnlig röst, kvinnligt beteende, men med kuk.
  • Anonym (En önskedröm)
    Anonym (Arc) skrev 2018-05-31 19:25:12 följande:
    Det finns inte tjejer med kukar.
    Hade han inte haft mer tur om hon hade haft slida?
    Läste du inte trådstarten? TS träffade en sådan raritet. Shemale kallas en sådan person.
  • Anonym (En önskedröm)
    Anonym (FTM) skrev 2018-06-04 23:57:48 följande:
    Nja. Jag har inte något driv att reproducera med männen jag har sex med. Eftersom att jag har en fitta skulle jag enligt dig ha det, men det har jag inte. En kvinna kan ha en kuk, precis som en man kan ha en fitta, inget konstigt med det. Jag vet inte hur du har det, men jag letar inte efter kromosomer i baren, snarare någon som jag tycker ser snygg ut. Ens sexuella läggning har inget med ens partners kön (fitta, kuk, eller intersex) att göra, utan snarare en dragning till män och kvinnor. Känner många bisexuella som har partners som är trans. 
Svar på tråden Dejta en transsexuell?