Dejta en transsexuell?
Jag har träffat en tjej som ser sig som tjej och har ett tjejnamn, klär sig som en tjej beter sig som en tjej och ser ut som en tjej. Men hon är egentligen en han.
Jag är ingen öppensinnig hbtq person som går med prideflagga och jag har aldrig varit med en kille förut. Det är jag inte nu heller ser jag det som utan hon är en hon. Med penis. Det är just penisen jag är rädd för. Vi har kyssts, hånglat och hon har gett mig oralsex flera gånger och vi har även haft samlag. Men vi har inte gått längre än så jag har liksom inte gjort något för henne om ni fattar vad jag menar.
Jag kanske skulle kunna tänka mig att runka av henne men suga eller bli påsatt i baken vill jag inte göra. Jag kan inte tänka mig att jag skulle klara det. Så det känns som sexet blir väldigt ensidigt. Jag njuter av det men det känns som jag inte kan ge något tillbaks. Jag tänder på hela henne utom just den delen den klarar jag inte av. Hon säger att det inte spelar någon roll och att hon njuter när jag njuter. Men det är jobbigt för jag känner att jag inte kan göra något för henne. Eller vill. Jag vill ju att hon har det bra men jag vet ändå inte om jag vill.
Vad skall jag göra?