Inlägg från: Kellie13 |Visa alla inlägg
  • Kellie13

Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?

Iowhannah skrev 2018-07-05 23:03:09 följande:
    Fortfarande förvärkar dagligen, ja. De senaste två, tre, dagarna har de kommit oftare. Tidigare kom de bara på kvällen, nu kommer de lite när som helst under dagen.

Usch, jag vill verkligen inte gå över bf! Jag längtar så efter att få sova utan fysisk smärta och halsbränna!
    Ja gud så skönt det vore. Fast halsbränna vet jag inte hur det känns. Har aldrig haft det tror ja.
  • Kellie13
    LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-07 12:17:15 följande:

Hello tjejer! Hur går det för alla? Hur mår ni? Har ni förvärkar? Tell meeee!

Jag sitter här längtar som en idiot.. 8 dagar kvar tills han är beräknad, mina sammandragningar har blivit oftare och ibland gör dom ont.. Och PR-världen kommer när jag ligger ned eller sover konstigt nog kan jag vakna upp med världens smärta. Skrikandes

Även delar av slemproppen har börjat lossna! Börjar närma sig här tror jag!!

Hoppas alla mår bra och kanske redan har sin gos i famnen!

Mmm här sitter en till som längtar som en tok efter sin lilla som inte verkar vilja komma ut. Har gått över tiden 2 dagar så bf+2 idag. SUCK! Borde njuta av min graviditet så det kommer vara min sista men det har jag gjort men dom senaste 2 månaderna tycker jag har varit tungt! Har ju ont så satans ont i höften och speciellt ena sidan när jag vänder mig i sängen på nätterna, skriker av smärta då för muskeln typ låser sig och detta händer varje natt och det hände som vanligt inatt men då fick jag oxå sendrag i vaden! asså jag trodde jag skulle dö av smärta!! Skrikandes Detta brukar aldrig hända mig annars så det har väl med graviditeten att göra, så nu e jag LESS på att vara gravid som ni kanske hajar hehe. 

Har inga känningar heller så INGET tyder på att det e på gång! GrrrrrrSkrikandesDemon. Aja ska till barnmorskan imorn, och då ska jag kolla om dom kan (vill) sätta igång mig tidigare än 42+0. För jag ORKAR fan inte mer nu. Nä nu har jag klagat klart hehe.
  • Kellie13
    jennie08 skrev 2018-07-08 16:37:02 följande:

Jaha ja... söndag idag och här händer det inte mycket mer än att jag är helt slut efter att ha rensat i hela köket då vi ska ha in nya vitvaror på tisdag. Så jag hoppas inte det kommer igång nu för en förlossning på det här gympapasset känns olägligt. Hehe

Annars mår jag precis som vanligt och svettas ihjäl i värmen.

Hur går det för er andra?

väntar och väntar här. 3 dagar över tidenSkrikandes
  • Kellie13
    jennie08 skrev 2018-07-09 15:15:30 följande:
    Åh denna väntan... vi har ju varit gravida bra länge nu. Men de här sista dagarna/veckorna är olidliga. Försöker hitta på grejer men det gör mig ju helt slut.

Lagade lunch förut sen dess har jag suttit i soffan och orkar inte ta mig ur. Sover riktigt dåligt på nätterna också. Dels är jag kissnödig och dels är det för jag svettas som en gris.

Men. Det positiva. Min ryggvärk är så gott som borta och egentligen så mår jag rätt bra fysiskt. Förut hade jag så himla ont i både rygg och revben. Nu är det mycket bättre!
    Ja verkligen segt nu! åh va tiden går långsamt!! Samma här, man vill ju hitta på saker för att få tiden att gå men man orkar ju inte så mkt nu. Sover oxå dåligt på nätterna då jag har väldigt svårt att vända mig om i sängen pga foglossning som gör så jävla ont! o sen går jag upp o kissar 3-4 gånger under natten. Ok skönt att din rygg blivit bättre! Min gör så ont nu! Det e d som begränsar mig att göra saker nu, plus att det e svårt att gå med ett sånt jävla tryck neråt.
  • Kellie13
    LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-11 10:44:52 följande:

Hello igen! Jag glömmer alltid bort min egna tråd haha! Hur mår ni tjejer? Hur mår era bebis/bebisar?

Jag sitter här o väntar o väntar... Haft konstant huvudvärk i 5dagar nu (börjar bli orolig) och världens värk på nätterna när jag sover och innan jag somnar... Det gör så ont o jag vet int hur jag ska tolka signalerna!! Jag är rädd med andra ord.. Vaknar av värkar/mensvärken som är så kraftig att mina ben ger upp på mig, vad ska jag göra?!

hallå! ja men det  e väl "bra" att du har värkar, då börjar det ju närma sig! Själv har jag bara svaga förvärkar.Skrikandes Vill ha dom riktiga värkarna NU! hehe. Ja , du får börja klocka dom o ringa förlossningen om dom kommer tätt.
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-11 11:50:48 följande:
    Jag är på BF+4 och har eventuellt förlossning på gång. Hade värkar i går kväll/natt, det var som en intensiv mensvärk blandat med sammandragningar, och varken alvedon eller vetekudde hjälpte. Sen försvann det när jag sov såklart.

Det kom tillbaks lite under förmiddagen och försvann nu när jag sov middag. Får se om det tar fart igen, jag ska nog iaf förvarna min mamma så hon inte dricker öl i kväll.
    åhh avensjuk! Vill oxå ha såna känningar!
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-11 11:50:48 följande:
    Jag är på BF+4 och har eventuellt förlossning på gång. Hade värkar i går kväll/natt, det var som en intensiv mensvärk blandat med sammandragningar, och varken alvedon eller vetekudde hjälpte. Sen försvann det när jag sov såklart.

Det kom tillbaks lite under förmiddagen och försvann nu när jag sov middag. Får se om det tar fart igen, jag ska nog iaf förvarna min mamma så hon inte dricker öl i kväll.
    asså det där fattar inte jag, varför får man förvärkar mest på kvällen o sen att dom går över dan efter? irriterande hehe.
  • Kellie13
    LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-11 14:45:58 följande:
    Det förstår int jag heller.. På nätterna har jag så starka/kraftiga värkar och sammandragningar på det.. Men nu?! Nä ingenting på hela morgonen och nu ingenting heller, ja blir galen! Ja vill veta att det är igång haha.. Jag tvingade mig själv o sova om o om och om igen efter varje värk.. Men ska försöka klocka dom på något vänster hahah, ja vill ju sova hehe
    mm jag har inte så starka förvärkar tyvärr Rynkar på näsan så det känns inte som om det är på gång. Däremot har jag ätit väldigt mkt under dom senaste dagarna o skitit (ursäkta) mer än vanligt. Vet inte om d kan vara ett tecken men men... just nu letar man tecken hela tiden.
  • Kellie13
    Iowhannah skrev 2018-07-11 17:56:48 följande:
    Jag övervägde att strunta i att sova just för att undvika att det avtog, men det gick inte.
    haha! Kroppen behöver nog sova inför förlossningen men jag förstår hur du tänker! Flört
  • Kellie13
    LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-07-11 18:57:26 följande:
    Åh.. Ja så kan de bli.. Jag hoppas att det int blir värre inatt som jag tror det kommer bli.. Då får jag ligga vaken o kika hur ofta dom kommer och sitter i. Men vill ju sova å så man får se heh..
    men hur vet du att det inte är förlossningsvärkar om dom nu e starka?
Svar på tråden Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?