Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?
Usch, jag vill verkligen inte gå över bf! Jag längtar så efter att få sova utan fysisk smärta och halsbränna!
Hello tjejer! Hur går det för alla? Hur mår ni? Har ni förvärkar? Tell meeee!
Jag sitter här längtar som en idiot.. 8 dagar kvar tills han är beräknad, mina sammandragningar har blivit oftare och ibland gör dom ont.. Och PR-världen kommer när jag ligger ned eller sover konstigt nog kan jag vakna upp med världens smärta.
Även delar av slemproppen har börjat lossna! Börjar närma sig här tror jag!!
Hoppas alla mår bra och kanske redan har sin gos i famnen!
Jaha ja... söndag idag och här händer det inte mycket mer än att jag är helt slut efter att ha rensat i hela köket då vi ska ha in nya vitvaror på tisdag. Så jag hoppas inte det kommer igång nu för en förlossning på det här gympapasset känns olägligt. Hehe
Annars mår jag precis som vanligt och svettas ihjäl i värmen.
Hur går det för er andra?
Hello igen! Jag glömmer alltid bort min egna tråd haha! Hur mår ni tjejer? Hur mår era bebis/bebisar?
Jag sitter här o väntar o väntar... Haft konstant huvudvärk i 5dagar nu (börjar bli orolig) och världens värk på nätterna när jag sover och innan jag somnar... Det gör så ont o jag vet int hur jag ska tolka signalerna!! Jag är rädd med andra ord.. Vaknar av värkar/mensvärken som är så kraftig att mina ben ger upp på mig, vad ska jag göra?!