jennie08 skrev 2018-07-18 12:54:12 följande:
Usch vad jobbigt med både värme och smärta. Förstår att det är svettigt för bebisarna och svårt att veta om de är tillräckligt varma/svala. Inte så mycket att göra i den här värmen heller. Bara amma på så de får i sig tillräckligt med vätska, eller ge ersättning om man inte ammar. Det är väl det viktigaste.
Alltså, på ett sätt är det ju skönt att man inte ens känner när de klipper ;) men jag kan tänka mig att det gör ont nu efteråt. Stackare. Har du värktabletter som hjälper lite?
Men jag måste säga att jag är så avis på dig som fött redan, trots värme, klipp och sömnlösa nätter. Hehe - gräset är alltid grönare på andra sidan :) Önskar att jag kunde tagga ner lite och bara inse att jag helt enkelt inte kan göra något. Men jag går på nålar och letar tecken hela tiden. Tur att jag har två barn som kräver underhållning och mat Så har jag lite att göra iaf.
Hahah jag kan förstå att du är lite avis! Jag åkte in idag te barn och ungdomsmottagningen för att kolla hjärtat på lillen som såg och lät jätte bra, när jag väl kommer in så började det forsa blod?! Nu snackar vi alltså forsa, det gick igenom byxor, ner i skorna, kunde vri ur byxorna så rann de bara blod, som tur var tog sambon Nikolaij och jag fick träffa en läkare på plats. Nu sitter jag o käkar massa olika tabletter och hoppas de blir bättre med både blödande och smärta.. Din bebis kommer snart! Lyllo dig att du har 2 sen tidigare!!