Inlägg från: Let it Rain |Visa alla inlägg
  • Let it Rain

Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?

LängtarEfterMinÄlskadeSon skrev 2018-06-26 14:00:30 följande:

Hur går det för alla, hur mår ni? Har ni börjat fått känningar, eller är det som stilla havet i magen? Lillen är beräknad om 19 dagar, inga känningar, ingenting.. Han ligger o bökar där inne dag in o dag ut o jag vill ju bara att han ska komma nu!

Nu på senaste har jag haft huvudvärk och mått illa te o från vilket är sjukt jobbigt.. Hoppas alla mår bra i övriga fall och alla små bebisar!

Min lilla är beräknad om 36 dgr och jag har hittills släppt ifrån mig en del av slemproppen vid flera tillfällen, sist även med en blodstrimma i. Har haft en del molvärk på sistone, men inte mkt till sammandragningar. Rent fysiskt mår jag rätt bra ändå, men är sjukt less på att vara gravid vid det här laget och är ständigt irriterad på allt och alla.
  • Let it Rain
    Iowhannah skrev 2018-07-24 09:28:43 följande:
    Grattis! Hur mår ni?
    Tack! Vi mår utomordentligt. Det gick verkligen undan (3 timmar totalt). :)
Svar på tråden Bf 15 Juli 2018, några fler som är beräknade runt Juli som vill bolla lite tankar o bara dela med sig av sin graviditet?