Anmäla familjehem
Barn ska så långt det är möjligt kunna stanna hos sina riktiga föräldrar
Barn ska så långt det är möjligt kunna stanna hos sina riktiga föräldrar
Kan du sluta terrorisera varje tråd TS gör med ditt jävla mantra tror du? Har du inte förstått att ingen bryr sig om din jävla åsikt längre?
Nä va lämpligt att nån med punkter som namn är inne i varje tråd o skriver samma saker som du.
Ingen av dina trådar har påvisat att ditt fosterhem är ovanligt kontrollerande. Alla dina trådar indikerar att du är en strulig tonåring som inte vet hur ett normalt familjeliv ser ut.
Jag tror att du har lite svårt att läsa, eller svårt med läsförståelsen.... Jag skriver, ordagrant:
DU svammlar som vanligt i varje tråd som handlar om familjehem! Nej Ts har inte rätt att träffa sina föräldrar om det gjorts en bedömning att föräldrarna eller någon av dem inte är lämplig av någon anledning!!!!! Och det behöver INTE ALLS finnas en plan för hemflytt om inte föräldrarna har gjort det som krävs av dem för att få hem sina barn som t.e.x slutat sitt missbruk! Och dessutom så är det så att föräldrarna i många fall själva undviker att träffa sina barn p.g.a pågående missbruk. Det är inte ovanligt alls. Så sluta bara med ditt svammel som du försöker få människor att gå på i varje tråd som handlar om familjehem. Alla familjehem är inte dåliga vad du än försöker inbilla folk att tro.
Ni som anser att familjehem är bra för barnen :(
www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/hot-skrik-och-svordomar-mot-smabarn
Hur kan du vara vän med ngn som ser människor som ngt att utnyttja? Och jag hoppas du rör upp himmel och jord för att hjälpa 16-åringen som blir sexuellt utnyttjad.
Polisanmäl då.
Frågan återstår, hur kan du vara vän med personen?
Klart att familjehem kan bli åtalade om de begår brott, i fallet med flickan som dog pga. körtelfeber fanns inget begånget brott det dör ett antal personer varje år av just körtelfeber finns inga mediciner för denna sjukdom eftersom penicillin inte fungerar på virus.