Inlägg från: Anonym (Min) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min)

Anmäla familjehem

Min fosterfar gav sig på mig sexuellt. När jag var 13 år. Han tvingade ner mig i soffan. Drog av mig mina trosor. När jag berättade detta för soc, så sa dom att jag missuppfattat allt? Jag hade inte gjort det! Så det finns svin till fosterföräldrar

• Anonym (Min)
    Anonym (.) skrev 2018-05-26 15:44:47 följande:

Men det man hört från uppdrag granskning , kalla fakta , i bekantskapskretsen och media om föredetta fosterbarn som fått skyhöga skadestånd pga flera fall av misshandel och övergrepp i familjehem är bara några skräckexempel vilka sjuka familjehem det finns som samtidigt blivit helt godkända av soc och det var inte 1 eller 2 personer det handlade om som fått sin barndom raserad i familjehem utan ett tusental!!!!!!!

Precis. O det tystas ner tyvärr.. I mitt fall, försökte soc få mig att inbilla mig att jag missuppfattat fosterfadern. Han som drog av mig trosor o kysste mig. Höll fast mig i soffan. O penetrerad mig. Men enligt soc hade jag missuppfattat allt? Han gjorde inte alls så? O jag litar inte på någon alls idag...
  • Anonym (Min)

Som min fosterfar? Förgrep sig på mig sexuellt? Jag var 13 år då. Är det okej? Är det okej av soc, att säga " du har missuppfattat allt"! När han drog av mig trosr. Det äcklet! Han tvingade sig på mig!? Är det okej? Jag flyttade därifrån snabbt. Till en snäll kille. Vägrade bo i det hemmet igen! Men vet ni? Jag blev kallad för " trostig" jag gick min egna väg. Jag blev dömd av alla. Som omöjlig tjej. Jag fick slå mig fram. Trots att jag fick rykten om att jag var omöjlig. Jag blev vuxen. Nu undersköterska. Men minnen finns än. Dom glömmer jag inte..

• Anonym (Min)

Jag växte upp i olika familjehem. Ett hem var värst! Där försökte fosterfader att våldta mig! Jag pratade med soc. Men dom skrattade bort det, o sa att jag måste missuppfattat allt? Hur man nu som 13 år, kan missuppfattat äckliga kyssar? Avslitna trosor?! O penetrera mig med fingrar? Som sagt, soc sa till mig att allt var missuppfattning. O jag gjorde inget mer efter det. Insåg att det var lönlöst. Om du uppfattar att du blivit fel behandlad, hoppas jag du går vidare med det? Alla fosterhem e inte bra... Även om folk tror det!

Svar på tråden Anmäla familjehem