• Love69

Vart hitta?

Anonym (L) skrev 2018-05-25 16:28:18 följande:
    Nej, jag lever inte ensam. Det var tydligen en öm punkt när sån där tråkig elakhet kommer fram, ni lär ju inte vara så roliga att umgås med tyvärr. Trist för er dessvärre men inte för mig :)

Jag vill att ni ser verkligheten som den faktiskt ser ut, man kan gilla personer oavsett kön utan att vara ett cirkusdjur eller sexleksak. Men som tur är så finns det otroligt gott om heta personer att träffa så de aggressiva o tråkiga väljer man bort direkt????????
    Det var ju ett rätt sunkigt inlägg du kom med så det behöver nog inte ha varit en öm punkt. Bättre du hade låtit bli att skriva eftersom du vare sig tillförde eller höll dig till tråden.
  • Love69
    Anonym (L) skrev 2018-05-25 16:45:28 följande:
    Och på vilket sätt har du ngt att tillföra i tråden? Jag tycker ju att jag definitivt har ngt att tillföra eftersom jag tillhör den tilltänkta målgruppen men tycker att det känns äckligt porr/hortillrättalagt. Jag tycker det har en viss validitet ändå, så kan ts-paret se de olika uppfattningar som finns.

Nu väntar jag på ditt bidrag till tråden.
    Du verkar inte ha förstått mitt bidrag eller så kan du inte ta in det jag skrev. Synd.
Svar på tråden Vart hitta?