BF Februari 2019
Hej!
Jag hoppar gärna in i denna tråden, känner att det kan vara skönt att ha andra att prata med som är i samma sits :) jag hittade ingen samlad bf-lista på er som är med i tråden men blir gärna tillagd om en sån finns. Vår bebis är beräknad till 26/2-19.
Jag är 31, väntar vårt tredje barn. Våra två äldre barn är flickor födda oktober -11 och augusti -14.
Vi kände oss nöjda efter två men sen sakta kom känslorna smygandes att det hade varit mysigt med en liten igen... :) men denna rundan så gick det inte lika enkelt som med de andra två. Jag har haft spökande hormoner, förmodligen stressrelaterat vilket ledde till oregelbunden mens och flertalet månader med negativt på stickan. Men till slut lyckades vi :)
Dock känns det fortfarande overkligt, Jag kan liksom inte riktigt minnas de tidigare graviditeterna men denna känns annorlunda på något vis. Svullna bröst och mage väldigt tidigt (tror inte det var så med de andra) och jag har även sjukt svårt att kissa, det är precis som att det blockeras. I övrigt mår jag bra! Längtar till jag känner lite ?verkliga? rörelser där inne :)
BF 24/2 å vårt tredje, en sladdis. Vi trodde oxå vi var klara :D En född 04 å en 08, men de är så involverade å längtar till nya syskonet ska komma. Jättemysig känsla, de är så involverade. Denna graviditet har känns så mycket mer, illamående, mage snabbare mm. Men foglossning verkar vara de samma. Haft en skit vecka. Städat idag å ligger nu paj i ryggen. Liten har gjorts sig till känna mer denna vecka. Så mysigt. Längtar efter riktiga buffande.