BF Februari 2019
Grattis alla nya :D
Grattis alla nya :D
God morgon!
Kommer säkert bli en bra dag ändå trots illamående. Jag ska stänga om hagen till fåren så vi kan släppa ut dem där. Passa på att njuta av solen och kanske få lite färg, haha.
Alltså, förutom kraftig mensvärk och rosa flytningar mår jag precis som vanligt. Inga ömma eller svullna bröst, inget illamående, inga problem med lukter. Jag känner mig inte det minsta gravid så jag börjar tvivla på att jag är det. Tror ni jag kan tjata mig till ett tidigt vul? typ i v7?
Grattis till alla plus :)
Jag känner mig inte redo att börja skriva på fb om graviditeten ännu så jag stannar här ett tag till. Hoppas inte man blir ensam här :p
Plussade precis på BM-6 :) Bebis kring den 16/2. :)
Vill berätta en gullig grej: Har en treåring som ofta pratar om att hon vill ha syskon och precis när jag hade plussat och gick ut från toaletten kom hon springande och sa ?mamma jag har ett paket till dig?. Hon hade då slagit in sin bebisdocka i en filt och det var min present. :) Jag bad henne ge samma present till sin pappa och när hon lindade in dockan i filten stoppade jag in testet också, när min sambo öppnade fick han världens största leende! :) :)
Efter missfallet i april är man rätt nojig nu och håller koll så att det går åt rätt håll. För 7 dagar sedan stod det 1-2 och idag 2-3 så det går åt rätt håll :D
Vad härligt! Jag är likadan och ska testa digitalt igen och om hoppas på 3+ :)
Alla symptom är borta för mig. Känner mig inte ett dugg gravid...
V 4+2 men känner mig verkligen inte gravid. :/ fler som inte har några symtom?
Jag har inga! Trött är väl de enda men de är jag i vanliga fall också. Ska till bm på måndag så hoppas verkligen de inte blivit något fel. Känns så konstigt när alla pratar om ömma bröst, har inte haft de alla :/
Orolig. Känner verkligen ingenting. Inte ens molvärk. Håller jag på att få ma? :'(
Alltså min barnmorska är så himla bäst :) Pga min oro och avsaknad av symtom och att förra graviditeten slutade i missfall så var hon så snäll och bokade in ett vul på fredag :D meeen... Jag är bara i slutet av vecka 5 då. 4+5 eller 4+6 tror jag. Efter lite googlande så ser jag att många inte sett nåt alls i denna v. Men varför bokar hon in ett vul om chanserna är små att se nåt?