Inlägg från: Milian03 |Visa alla inlägg
  • Milian03

BF Februari 2019

Känner hur det "drar" och typ strålar i livmodern och ner på insidan av låren nu ikväll. Inget jag minns att jag kände när jag var gravid förr. Blir såklart orolig direkt...

• Milian03
    Emhy89 skrev 2018-05-29 08:09:41 följande:

Så har jag också. Och hugg när jag nyser/hostar. Hade precis sårad min första men inte med min andra och nu har jag så med min tredje igen. Har för mig det är växtvärk och ligamenten :)

Åh vad skönt att det är normalt då :)
  • Milian03

När tycker ni att man ska ringa BM? :)

Vad är det normala? Direkt man plussat?

• Milian03
    Karlin86 skrev 2018-05-29 09:52:18 följande:

Mina ögon går i kors av trötthet, haha. Och ändå gick jag o la mig tidigt.

Har fått inbokat hälsosamtal, inskrivning och första ultraljudet nu.

Men man vill ju bara skrika ut det till hela världen!

Jag & sambon tog beslutet att berätta för våra föräldrar efter första besöket. Om något går fel känns det skönt att ha deras stöd längre fram.

Har ni berättat för någon utomstående än?

När blir det ultraljudet? Kub? :)

Vi har det som vår hemlighet ännu. Plussade igår bara. Får se hur länge man kan hålla sig. Vill hålla mig tills jag sett ett hjärta slå tror jag.
  • Milian03
    Isavanna1 skrev 2018-05-29 13:28:11 följande:

Grattis!!Ett exakt likadant test fick jag igår. Det syns ett svagt rosa streck och ingen mens, men jag vet inte om jag vågar tro på det...

Hade en MA i januari så det är lite känsligt än.

Tack :) testa digitalt då! Det är typ först när ordet Gravid dock upp i rutan som jag helt kunde tro på att jag är gravid. Lättare med ord än att analysera streck.

Beklagar ditt ma :( jag hade missfall i april så det tog sig nu direkt efter det <3 håller tummarna för dig!!
  • Milian03
    Isavanna1 skrev 2018-05-29 14:12:58 följande:

Tack, ja jag är sugen på att göra det. Men samtidigt vågar jag inte. Liksom lite rädd för svaret...

Förstår :/
  • Milian03
    Syrsan skrev 2018-05-29 16:58:08 följande:

Jag plussade i lördags, 1-2 dagar innan BIM.

Ringde BM igår (måndag) och fick tid om två veckor. Så jag tycker du kan ringa nu, börjar ju som sagt närma sig semestertider.

Okej gud vad spännande :D ringer väl imorgon då :D
  • Milian03
    Syrsan skrev 2018-05-29 16:58:08 följande:

Jag plussade i lördags, 1-2 dagar innan BIM.

Ringde BM igår (måndag) och fick tid om två veckor. Så jag tycker du kan ringa nu, börjar ju som sagt närma sig semestertider.

Okej gud vad spännande :D ringer väl imorgon då :D
  • Milian03
    Ahlm98 skrev 2018-05-29 17:27:35 följande:

Hejsan jag hoppar in här!!

Idag plussade jag. 31 dagar efter mitt missfall, fick missfallet i v10 och bebisen somnat i V8... det var tungt och jag och sambon bestämde att vi direkt skulle försöka igen. Vi trodde aldrig att det skulle ta sig på första försöker?!?! Men det gjorde det och om allt går som det ska denna gång så är BF 2/2-19, om jag räknar missfallet ?förra mensen?.

BF-lista:

1/2 - Backenmii, 3e barnet

2/2 - Emhy89, 3:e barnet

2/2 - Sorkis, första barnet!

2/2 - Ahlm98, första barnet

Grattis!! Beklagar :( Fick också missfall, 29 april. Blev gravid nu första äl efter det så hoppas också att det ska gå vägen denna gången!
Svar på tråden BF Februari 2019