BF Februari 2019
Känner hur det "drar" och typ strålar i livmodern och ner på insidan av låren nu ikväll. Inget jag minns att jag kände när jag var gravid förr. Blir såklart orolig direkt...
Känner hur det "drar" och typ strålar i livmodern och ner på insidan av låren nu ikväll. Inget jag minns att jag kände när jag var gravid förr. Blir såklart orolig direkt...
Så har jag också. Och hugg när jag nyser/hostar. Hade precis sårad min första men inte med min andra och nu har jag så med min tredje igen. Har för mig det är växtvärk och ligamenten :)
När tycker ni att man ska ringa BM? :)
Vad är det normala? Direkt man plussat?
Mina ögon går i kors av trötthet, haha. Och ändå gick jag o la mig tidigt.
Har fått inbokat hälsosamtal, inskrivning och första ultraljudet nu.
Men man vill ju bara skrika ut det till hela världen!
Jag & sambon tog beslutet att berätta för våra föräldrar efter första besöket. Om något går fel känns det skönt att ha deras stöd längre fram.
Har ni berättat för någon utomstående än?
Idag blev det bekräftat med digitalt <3
Grattis!!Ett exakt likadant test fick jag igår. Det syns ett svagt rosa streck och ingen mens, men jag vet inte om jag vågar tro på det...
Hade en MA i januari så det är lite känsligt än.
Tack, ja jag är sugen på att göra det. Men samtidigt vågar jag inte. Liksom lite rädd för svaret...
Jag plussade i lördags, 1-2 dagar innan BIM.
Ringde BM igår (måndag) och fick tid om två veckor. Så jag tycker du kan ringa nu, börjar ju som sagt närma sig semestertider.
Jag plussade i lördags, 1-2 dagar innan BIM.
Ringde BM igår (måndag) och fick tid om två veckor. Så jag tycker du kan ringa nu, börjar ju som sagt närma sig semestertider.
Hejsan jag hoppar in här!!
Idag plussade jag. 31 dagar efter mitt missfall, fick missfallet i v10 och bebisen somnat i V8... det var tungt och jag och sambon bestämde att vi direkt skulle försöka igen. Vi trodde aldrig att det skulle ta sig på första försöker?!?! Men det gjorde det och om allt går som det ska denna gång så är BF 2/2-19, om jag räknar missfallet ?förra mensen?.
BF-lista:
1/2 - Backenmii, 3e barnet
2/2 - Emhy89, 3:e barnet
2/2 - Sorkis, första barnet!
2/2 - Ahlm98, första barnet