Inlägg från: JoWiAn |Visa alla inlägg
  • JoWiAn

BF Februari 2019

Hoppar in här jag med! Bim idag. Plusa med digitalt igår. Innan dess svaga streck.

Skulle också vilja vara med i den hemliga FN gruppen. Lättare o tydligare där.

• JoWiAn
    SL185 skrev 2018-06-29 22:37:19 följande:

Fan det är samma sak här:( fick rosa flytningar idag.. o det var så mitt förra missfall började, rosa flytningar på kvällen o klarrött blod morgonen därpå. Har även ont i ryggeb nu o mår illa av all stress. Har gråtit i flera timmar nu :( varför händer det igen? Fy :(

Hur har det gått? Inget mer blod?

Du har inte ansträngt dig? Haft sex? Då kan man få små blödningar. Ofarliga men läskiga ändå.
  • JoWiAn
    SL185 skrev 2018-07-04 15:08:47 följande:

Jag var på gynakuten idag pga svåra smärtor..det fanns bara säck kvar utan foster..missfall igen sa de :( vilket helvete :( var så lycklig igår! Hur kunde det bli så igen?!

Herregud! Hur kan det bli så från den ena dagen till den andre? Kan de ha sett fel?

Beklagar :(
  • JoWiAn
    Carro1992 skrev 2018-07-06 07:46:50 följande:

Det är så konstigt för jag mår så himla bra och glömmer ofta bort denna lilla hemlighet, låter nog jättekonstigt. Men det är inget jag gått runt och tänkt riktigt på när jag jobbat, väldigt skönt men också lite oroande att man mår typ som vanligt. Hade jag haft massa symptom så hade jag nog även känt mig gravid. Om allt är bra där inne med lilla pyret så är det ju dock verkligen en sjuk lyx att må såhär bra, lite trött, lite växtvärk ibland. :D

Samma här! Lite lite illamående på kvällen ibland. Annars är jag som vanligt nästan. Trött är jag men inte så extremt längre.
  • JoWiAn
    Emhy89 skrev 2018-07-09 11:17:38 följande:

Halloj!

Vecka 11 (10+2) idag och har börjat känna av små sprattel  vid ett par, tre tillfällen redan. Känns ju helt otroligt lyxigt! Förstår att det är tidigt och tvivlade själv först, men jag tror att jag har rätt eftersom jag känner igen känslan från mina tidigare två. Mys!

Någon annan som är beräknad sent januari/tidigt februari som känt något?

Låter lite väl tidigt.... Men jag är ingen expert
  • JoWiAn
    Jojjans skrev 2018-07-16 12:46:00 följande:

Är det någon som gjort ett tidigt ul/vul? Ska dit på onsdag i v 8+5 är så förväntansfull men också lite nervös.. Om allt ser bra ut kanske jag vågar gå med i facebookgruppen sen :)

Hur gick det?

Varit med här innan. Läser men skriver inget. V 8+3 idag. Har vul den 27/7 inbokat privat.
  • JoWiAn
    Liten 2018 skrev 2018-07-19 08:24:54 följande:

Väntar barn nr 3 och oron för mig blir mer. Är allt bra med barnet osv. Nu är detta en sladdis å jag är 35år, så nu blev ålder en oros faktor oxå. Ska på KUB nu den 15 aug. Om allt är bra så kommer de kännas än bättre.

Jag väntar också nr 3 och är 35 år.

Tycker man är mer nojig för allt nu. Men se andra tänkte man inte lika mkt.
  • JoWiAn
    LeyasMamma skrev 2018-07-20 22:19:09 följande:

Ni som ska på kub, ingår det hos er alltid? Här erbjuds det endast till de över 35 eller med kromosomavvikelser i släkten.

Alla erbjuds kub här nu. Har man förhöjd risk på kub så får man nipt.

Tycker man ska fundera innan hur man gör om det skulle visa sig vara kromosomavvikelser. Kub är ju till för den anledningen

Idag vecka 8+5. Inte gjort nåt vul än. Men på fredag den 27/7 har vi bokat ett privat. Kub först den 20/8....
Svar på tråden BF Februari 2019