Inlägg från: bumblebeez |Visa alla inlägg
  • bumblebeez

BF Februari 2019

cassandrah skrev 2018-06-16 07:58:07 följande:
    Hej och grattis! Jag försöker lägga till dig i fb-gruppen nu :)
    Kommer inte ens in på din sida, skulle också vilja vara med i fb-gruppen om den inte är allt för "stor"? :)
  • bumblebeez
    Daphodil skrev 2018-06-18 09:33:49 följande:

Nån mer som är skittrött på kvällarna, men sen väl i sängen så kan man inte sova?

Ja, jag är trött redan vid 14. Men ska jag vila så klarar jag inte det ens :P 
  • bumblebeez
    Laijina skrev 2018-06-29 14:38:04 följande:
    Tack!

Finns det nån grupp på Fb som man kan bli inbjuden till?

Grattis!

Vill du vara med i en mindre grupp på 11 personer, så kan du skicka PM med länk till ditt FB-konto till mig.

• bumblebeez
    T90 skrev 2018-07-01 18:12:30 följande:

Hall hallå. Är beräknad 31/1 men gissar på att gå över. Hur som helst. Är det någon mer än jag som har stickningar i underlivet, särskilt vid promenader? Även ljumskarna ömmar lite. Är i v 10 och när jag googlar om detta hittar jag mest om längre gångna som känner samma :)

I min förra graviditet hade jag stickningar, och så kändes det som det strålade knivar i mitt underliv. Runt vecka 9-10 och några veckor fram. Jag tror det var antingen nerver som kom i kläm eller någon typ av foglossning som kändes knas. Inget att vara rädd för med andra ord. Jag har mitt lilla barn här i knät idag, så man oroar sig mycket i onödan under graviditeten tror jag. :)
Svar på tråden BF Februari 2019