Inlägg från: Trasslan |Visa alla inlägg
  • Trasslan

BF Februari 2019

Hej! Hoppar gärna in här. Plussade för ca en vecka sedan, blir tredje barnet, en liten sladdis. Känns så spännande!:)

• Trasslan
    Milian03 skrev 2018-06-10 18:44:41 följande:

Kommer nog åka in blöder jag från tappen kan dom behöva stoppa det. Annars är det missfall. .. Jag är så ledsen :'( :'(

Så jobbigt för dig. Håller också tummarna att det ska gå bra!
  • Trasslan
    AgnesONutter skrev 2018-06-10 10:41:32 följande:

Roligt att vi har samma BF och att det skett på samma väg.

Jag är 5 veckor + 2 dagar idag.

Har varit otroligt trött ett tag, och haft yrsel som gjort att jag vinglat runt som om jag vore full. Men just den biten börjar långsamt bli bättre. Det som hjälpt är massor av vätska (Loka Crush med is är min favorit just nu, då det varit så varmt och jag velat ha något annat än bara vatten). En extra frukt, som en banan, har också varit bra på eftermiddagen för att få upp blodsockret och ge lite energi samt att ta en promenad och röra på mig.

När det kommer till illamående började det igår kväll, och nu på morgonen har jag inte känt för en ordentligt frukost då tanken fått magen att vända på sig. Knaprar på lite knäckebröd, dricker lite juice och funderar på om en smoothie kanske skulle gå ner...

Kul med fler runt samma datum, jag har också bf 8/2 enligt egna beräkningar. Jag har än så länge (peppar, peppar) inte mått något illa. Jag mådde sjukt illa med speciellt första barnet och det höll i sig länge. Med andra barnet mådde jag också rätt mkt illa. Det jag känt hittills är ömma bröst och lite molvärk då och då samt tröttare än vanligt.
  • Trasslan
    Milian03 skrev 2018-06-10 21:39:04 följande:

Jag blöder från såren där proven togs. Graviditeten var kvar <3 Nu har läkaren penslat med något blodstoppande.

Men så skönt att det inte var någon fara med graviditeten!
Svar på tråden BF Februari 2019