Vi som genomgår vår första IVF våren 2018
Jag med!! Håller alla tummar!!
Jag med!! Håller alla tummar!!
Någon med plus som kan dela med sig?
Gratulerar!!!
Samma symtom som jag har, plus att jag har sjukt ont i mina. Och tröttheten ja! men jag får för mig att det är Lutinus som gör det...
Nu när jag tänker efter så var brösten inte så ömma innan faktiskt... Åh kanske det är något!!
Jag har inte vågat testa än. Är på ruvardag sex
Ja, min fru insisterar å det bestämdaste att vi skall vänta till bestämd testdag Vågar inget annat
men åååååhhhhhh =)!!!!! jag ser också ett plus!!! stort grattis!!! så härligt!!
Ruvardag 7
Plusset är lite starkare idag, följer utvecklingen med spänning. Vågar inte tro på det. Vågar inte fatta att det är sant.... väntar på cb veckoindikator test, borde komma imorgon.... då kanske jag känner mig lite lugnare om det visar pos....
Annars är biverkningarna som jag känner, större och ömma bröst, man ser tydligare ådror över dom. Jag har haft halsbränna hela dagen vilket jag aldrig annars har. Och det är en liten molande känsla i magtrakten som antingen beror på lutinus eller fröet...
Kära snälla frö, stanna hos mig <3
Åh! Håller alla tummar o tår för dig!
Själv är jag på RD4, har egentligen inga direkta känningar mer än att jag hade lite rosa/beige flytning 1-2 dagar efter insättning. Nu är jag bara lite öm i magen/ryggen från o till. Senaste insättningen hade jag molvärk från första stund och hade ibland riktiga kramper. Visade då först positivt och sen fick jag en blödning dag 13 efter insättning. Så jag hoppas på att brist på symtom kan vara positivt denna gången. ????????
Å vilken härlig känsla <3 Klart det ska stanna! :)
Hej!! Hur går det för dig :)? några fler gravtecken i sikte ;)? har du bokat tid för VUL ännu? spännande spännande
Imorgon tar jag första sprutan gonal f och första besök med ultraljud på onsdag nästa vecka. Känns som att det är lite sent? Hon sa att eventuellt blir äggplock måndag tisdag v 31. Hur många dagar efter första spruta "brukar" äggplocket ske? Hur många ultraljud gjorde ni i samband med behandlingen innan äggplock?
Tack för svar!! Det var lite så jag räknat själv också att jag borde göra ultraljud på måndag och inte vänta till onsdag. Är rädd för att 1. Bli överstimulerad och 2.få ägglossning innan äggplock... Behövde du korrigera din dos ngt?
Vilket drömresultat!! Stort grattis till dig! Hoppas jag får joina gravidklubben snart haha:)
Åh så spännande!! Hur mår du? Nå illamående eller liknande? Ja jag med!!:)
Hej!! Hr haft en paus över sommaren och ska köra igång med FET i sep! nu måste du ju vara typ i v 12??? OJ vad tiden springer iväg!!! har du fått UL än?