Inlägg från: Långväntanefterdig |Visa alla inlägg
  • Långväntanefterdig

Vi som genomgår vår första IVF våren 2018

HH2016 skrev 2018-06-23 15:15:41 följande:

Ruvardag fyra, embryo fyller 5 dagar idag. Hoppas INNERLIGT att den lilla pluppen trivs bra där inne!

Min lillplutt är 8 dagar idag.. ruvardag 3.. hoppas den lever å mår väl här också.
  • Långväntanefterdig
    Marcellan skrev 2018-06-23 21:02:30 följande:

Vet inte hur man räknar men mitt lilla knyttet är ca 10 dagar ? tror inte jag kommer kunna hålla mig mer än en vecka till innan jag börjar tjuvtesta :)

Ruvardag 1 är dagen efter insättning
  • Långväntanefterdig
    HH2016 skrev 2018-06-23 19:51:13 följande:

Det känns så konstigt Man skall leva som om man vore gravid, men vet inte om den ens är kvar där inne och det finns inget sätt att ta reda på det. Hatar väntan. 

Ah men eller hur!!! Jag med !!! Såååå jobbigt.... här går man och beter sig precis som en gravid. Svullen å dan så ser man ju ut som en också! Men som du säger så vet man inte.... å det är SÅ jobbigt.
  • Långväntanefterdig

Det kliar såååå i fingrarna att ta ett alldeles för tidigt test imorgon.... meeeeen jag ska inte... rd5 bara. Hur gör ni för att få dagarna att gå?

• Långväntanefterdig
    LillaAw skrev 2018-06-24 22:08:29 följande:

Lyssna på avsnitt 14 av "ruvarpodden" som heter en överlevnadsguide för Ruvardagarna :D jag testade på Ruvardag 9 men det försöket gick tyvärr åt skogen.

Har lyssnat på den rd 1 haha :) tycker inte de hjälpt:(

Va tråkigt stt det inte gick :(
  • Långväntanefterdig

Tog ett test idag på rd 5 , gaaaaalet tidigt. Men jag KAN inte låta bli!!! Kommer testa varje dag nu fram till testdag tror jag..... idag visade det absolut ingenting. Känner inte av några direkta symtom heller. Mer än att jag är sjukt mycket tröttare än sig bör....

• Långväntanefterdig
    Marcellan skrev 2018-06-25 16:01:24 följande:

Jag blöder. Man blir helt förstörd men har nåt litet ynka hopp kvar. Kommer ta Lutinus tills jag fått annat bud från läkarna.

Åh neeeeej :'( va tråkigt att du blöder! Men der måste ju inte va kört än!!
  • Långväntanefterdig
    Emgr91 skrev 2018-06-25 13:06:09 följande:

Ingen blödning igår på BIM för frun så nu håller vi tummarna att även denna dag får gå förbi utan blödningar... får se om vi kan hålla oss ända till söndag att testa... kan bli tjuvtestning på torsdag då jag gått av nattjobb och är hemma på morgonen för att varmed utanför vid gravtest :) det borde väll visa på torsdag om det är nått? Då är det ju 13dgr efter insättning och 18dgr efter ÄL m ovitrelle... :) men men först ska vi ta oss till torsdag ;p

Härligt! Hoppas det går vägen!
  • Långväntanefterdig

[quote=78830395][quote-nick]Emgr91 skrev 2018-06-26 02:37:59 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh va roligt för er! Stort grattis!!!!

Svar på tråden Vi som genomgår vår första IVF våren 2018