Vi som genomgår vår första IVF våren 2018
Ruvardag fyra, embryo fyller 5 dagar idag. Hoppas INNERLIGT att den lilla pluppen trivs bra där inne!
Ruvardag fyra, embryo fyller 5 dagar idag. Hoppas INNERLIGT att den lilla pluppen trivs bra där inne!
Vet inte hur man räknar men mitt lilla knyttet är ca 10 dagar ? tror inte jag kommer kunna hålla mig mer än en vecka till innan jag börjar tjuvtesta :)
Det känns så konstigt Man skall leva som om man vore gravid, men vet inte om den ens är kvar där inne och det finns inget sätt att ta reda på det. Hatar väntan.
Det kliar såååå i fingrarna att ta ett alldeles för tidigt test imorgon.... meeeeen jag ska inte... rd5 bara. Hur gör ni för att få dagarna att gå?
Lyssna på avsnitt 14 av "ruvarpodden" som heter en överlevnadsguide för Ruvardagarna :D jag testade på Ruvardag 9 men det försöket gick tyvärr åt skogen.
Tog ett test idag på rd 5 , gaaaaalet tidigt. Men jag KAN inte låta bli!!! Kommer testa varje dag nu fram till testdag tror jag..... idag visade det absolut ingenting. Känner inte av några direkta symtom heller. Mer än att jag är sjukt mycket tröttare än sig bör....
Jag blöder. Man blir helt förstörd men har nåt litet ynka hopp kvar. Kommer ta Lutinus tills jag fått annat bud från läkarna.
Ingen blödning igår på BIM för frun så nu håller vi tummarna att även denna dag får gå förbi utan blödningar... får se om vi kan hålla oss ända till söndag att testa... kan bli tjuvtestning på torsdag då jag gått av nattjobb och är hemma på morgonen för att varmed utanför vid gravtest :) det borde väll visa på torsdag om det är nått? Då är det ju 13dgr efter insättning och 18dgr efter ÄL m ovitrelle... :) men men först ska vi ta oss till torsdag ;p
[quote=78830395][quote-nick]Emgr91 skrev 2018-06-26 02:37:59 följande:[/quote-nick][/quote]
Åh va roligt för er! Stort grattis!!!!