Vi som genomgår vår första IVF våren 2018
När har du testdag?
Ruvardag fyra, embryo fyller 5 dagar idag. Hoppas INNERLIGT att den lilla pluppen trivs bra där inne!
jag måste fråga er som nu går med svaga plus - känner ni NÅGRA graviditetssymtom? Jag är på ruvardag sex och känner NADA. Har sjukt ont i tuttarna men det är ju Lutinusen som jävlas.
Hej alla, första inlägget någonsin på familjeliv dock inte det första jag läst..:) Är 30 år och har tillsammans med min man en tvååring. För ett år sedan så började vi försöka få ett syskon men utan resultat. I våras så upptäcktes en cysta på min äggstock, vilket var ett resultat av en långvarig äggledarinflammation. Så nu är jag två äggledare fattigare och IVF väntar... Vi bor i Stockholm och nu googlar jag och analyserar sönder IVF kliniker, har ringt dem alla och får ingen speciell känsla för någon. Förutom Carl Von Linne som verkar underbara, dock inga tider förrän slutet på augusti. Vill gärna ha en tid så snabbt som möjligt.. Är det någon här inne som kan tipsa om en klinik? Vi tittar nu på Livio och Nordic IVF i Solna. Uppskattar all feedback och alla tips i denna djungel! Kommer läsa igenom alla inlägg och ska bli kul att följas åt :)
jag måste fråga er som nu går med svaga plus - känner ni NÅGRA graviditetssymtom? Jag är på ruvardag sex och känner NADA. Har sjukt ont i tuttarna men det är ju Lutinusen som jävlas.
Jag blöder. Man blir helt förstörd men har nåt litet ynka hopp kvar. Kommer ta Lutinus tills jag fått annat bud från läkarna.