Inlägg från: Anonym (Kisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kisen)

Hur fångar jag tjejers intresse?

Se dem i ögonen, länge. Glittra lite och le. Fråga dem prylar och ställ fler frågor om det som de svarar. Öva några ämnen i förväg. Chicks älskar att prata om sig själva. De slutar liksom aldrig.

De gillar lite bad boys så se inte för geekig ut konstkufen om du vill scora. De gillar vanliga killar med, så var inte för udda. De vill ha snälla bad boys utom i bingen. Prata med en polare före du träffar dem.

Ser du bra ut? Ibland räcker det.

• Anonym (Kisen)
    Anonym (Konstkufen) skrev 2018-05-22 00:58:43 följande:

Vanlig? Hur är man när man är en vanlig kille? Låter tråkigt om jag ska vara ärlig.

Vanlig på det sättet att du inte har issues - köper vanliga kläder, kan grilla, dricker bira. Inte snobbar till det eller har nojer.
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Konstkufen) skrev 2018-05-22 00:57:22 följande:

Nja jag vet faktiskt inte, inte mer än medel tror jag. 

Funkar. Framhäv det som e snyggt. Håret. Midjan, biceps, röven. Välj kläder som visar. Be kompis hjälpa. Du kan geeka lite eftersom det är din grej.
  • Anonym (Kisen)
    Pr0nographic skrev 2018-05-22 01:12:52 följande:

Jag föredrar geeks framför badboys. Skulle bli tokvåt om en kille ville diskutera rollspel eller ocarina of time med mig

Kul! Ja! Det finns ju geektjejer med. Du kanske inte ska lyssna alls på mej. Vilken sort vill du haffa?
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Konstkufen) skrev 2018-05-22 01:31:37 följande:

Är det snyggt att ha skjorta och slips på träffen?

Kör. Rulla upp ärmarna. Knyt lite slarvigt?
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Snäll tjej) skrev 2018-05-22 15:27:15 följande:

Försök verka snäll helt enkelt. Försök ge intrycket av att ha en snäll och ödmjuk attityd. Jag tycker att du verkar vara en fin och bra kille utifrån det du skrivit så förhoppningsvis tycker tjejerna du ska träffa det oxå. Lycka till! ;)

Har svårt att tro att ens geektjejer vill vara med om nåt sådant. Gillar de verkligen en snäll och ödmjuk kille? Det har jag aldrig nånsin sett fungera i mitt liv. Risken är väl att han plockas upp av nån som kör med honom. Han måste vara stark och fri, annars blir han iggad av alla eller manglad av nån dominant tjej.
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Snäll tjej) skrev 2018-05-22 17:21:43 följande:

Förlåt skulle aldrig ha skrivit det

Ingen fara alls. Blev bara nyfiken. Finns det tjejer som faller för snälla ödmjuka. Det vore rätt fint om det var så. Gör du?
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Snäll tjej) skrev 2018-05-22 17:44:51 följande:

Snälla kan du bara anmäla det jag skrev som tips eller nåt, vill inte att det ska stå kvar

Du kan anmäla själv. Kategorisera som övrigt. Du vet att du är anonym här, visst?
  • Anonym (Kisen)
    Anonym (Snäll tjej) skrev 2018-05-22 17:56:39 följande:

Ja men det verkar inte hjälpaMen vill ändå inte få en massa svar om vilket dåligt tips det var

OK, jag ber dem ta bort.
  • Anonym (Kisen)

Lycka till kufen! Håller tummarna för dig! Har gillat att läsa din tråd. Kram från kisen

• Anonym (Kisen)
    Anonym (Konstkufen) skrev 2018-05-24 21:49:11 följande:

Tack!

Jag frågade om intressen, men de sa de hade inga direkt. Träna, gå ut och gå, barn hade en av dem. Jo dansa salsa gjorde en men hade inte tid nu. Jag sa att jag inte kunde dansa så bra, och sen tog den diskussionen slut...Ibland är jag helt tom på saker att prat om. Det som ploppar upp i mitt huvud är oftast "vad ska jag säga?"

Kufen, du e go. Kul att du berättade hur det gick. Bra att du snackade. Respekt. Det e bara att öva igen, på det igen. Brorsakram.
Svar på tråden Hur fångar jag tjejers intresse?