kan bvc och läkare tvinga till dagis?
Hur gammal är flickan nu?
Har ni sele i hennes stol?
1-2 timmar är väldigt lång tid. Har ni själva anledning att tro att något är fel och har ni i så fall sökt hjälp för det?
Hur gammal är flickan nu?
Har ni sele i hennes stol?
1-2 timmar är väldigt lång tid. Har ni själva anledning att tro att något är fel och har ni i så fall sökt hjälp för det?
jag kämpar och kämpar med att få i henne allt jag kan om dagarna. mycket olja i maten. rån, såna där barn kakor utan socker och välling älskar hon att äta. men maten inte lika. jobbigt att sitta still tror jag. det enda som funkar är om jag trycker på babblarna och hon får sitta med någon leksak så hon glömmer bort sig. då skyndar jag mig och ger henne några tuggor innan hon kommer på det. när hon kommit på det vänder hon bort huvudet och sitter o gnussar röven o försöker göra allt för att hon ska få komma ur stolen. sen måste jag försöka med någon ny grej så hon glömmer bort sig. så det tar ett tag.
har provat att hon ska äta själv men då kastar hon på golvet. ne inte säker på det, ska på barnmottagningen när vi får en tid dit. får se vad de kollar för något. men då ska jag fråga om det. men vad gör de åt en sån sak om man har det?