Inlägg från: Mellva |Visa alla inlägg
  • Mellva

Loui eller Vilton

Hej.

Behöver er hjälp! Har fått vårt tredje barn och kan inte bestämma oss för vilket namn han ska få.

Storebror heter Viggo och lillasyster heter Tuva.

Vilken gillar ni bäst, Loui eller Vilton? Skriv gärna en kommentar också om ni vill! Tack på förhand ??

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Loui eller Vilton
  • Mellva

Oj vad många negativa reaktioner. Loui har ju blivit ett väldigt vanligt namn nu, högt upp på namntoppen. Så för mig är inte det ett "konstigt" namn. Även Vilton vet jag ett par stycken som heter, så jag har inte sett det som något konstigt heller.

Vi är inte ute efter ett så ovanligt namn som möjligt, utan tycker helt enkelt att just dessa namn är fina. Smaken är som baken ????

Men tack för alla åsikter!

• Mellva

Elton har varit högt upp på listan, så du är rätt ute. Jag gillar Leon, men inte min man. Vi har hur som helst fortfarande inte lyckats bestämma oss för ett namn på lillebror som nu är 4 veckor gammal..

• Mellva

Jag bryr mig nog alldeles för mycket om vad andra tycker tyvärr.. Vi har faktiskt inte bestämt oss än. Men av Wilton och Loui så lutar det åt Loui! Vi ska ta och bestämma oss snart! Jag har alltid gillat lite mer ovanliga namn. Även om inte syskonens sticker ut så mycket.

Svar på tråden Loui eller Vilton