Inlägg från: FridaElvira |Visa alla inlägg
  • FridaElvira

Surrogatmamma

Hej!

Är det någon som vet om det går att skaffa en surrogatmamma med mina egna ägg enbart pga min extrema förlossningsfobi? Eller går det bara om man absolut inte kan få barn på egen hand?

Mvh

• Svar på tråden Surrogatmamma
  • FridaElvira

Attans då!

Vart inne på kejsarsnitt (vanlig förslossning är utesluten) men har börjat bli rädd för det också :/

• FridaElvira

Nej jag står i kö till terapi för annat, så det får vänta I guess..

• FridaElvira

Åh nej jag vill verkligen inte att någon kvinna ska bli utnyttjad!! Jag trodde att kvinnor självmant ville vara surrogatmammor för att tjäna pengar. Visste inte att det var från fattiga länder...då vill jag absolut inte ha en surrogatmamma!! Vill ju inte att någon ska bära och föda ett barn enbart för att kanske själv kunna försörja sina egna ????

Nä nu blir det att tänka om.. får bli kejsarsnitt eller inga barn alls. Dumma fobier som tar över ens hjärna ????

Tack för alla svar ?

• FridaElvira

?* inte ett "?" på slutet haha

• FridaElvira

Ser nu att der blir massa frågetecken istället för ledsna och arga gubbar, och kan inte ta bort och göra om inlägget heller...haha va tusan!

• FridaElvira
    Fia 28 skrev 2018-05-08 12:25:40 följande:

Du kan inte använda telefonens egna emojis. 

Jahaaaa tack :)
  • FridaElvira
    viseversa skrev 2018-05-08 12:28:09 följande:

Ts det är inte så farligt att föda. Och att bära sitt barn i 9mån är en fantastisk upplevelse. Jag hade inte velat missa det. Man knyter an till barnet i magen på ett annat vis. Och som sagt det finns ks. Ja du får nog tänka om. Kanske är det värt det ändå. För att få barn.

Ja det är nog bra för barnet med :)
Svar på tråden Surrogatmamma