Prova bisex
Hej jag har bestämt mej att prova hur det är att bli påsatt av en man ,har haft den fantasin länge ,undrar nån som har erfarenhet om han kan berätta hur det känns första gången och under akten...
Hej jag har bestämt mej att prova hur det är att bli påsatt av en man ,har haft den fantasin länge ,undrar nån som har erfarenhet om han kan berätta hur det känns första gången och under akten...
Hej ,nej inte än..men har börjat prata med en kille nu i några dagar om att träffas,vi får se hur det blir, killen är snygg och tränad men han är ga.nska stor där nere på bilder jag såg ,så vi får se
Du får berätta på onsdag hur det har gått
Hej ,ja jag tror jag är klar ,vi har pratat ganska mycket med sms idag med den andra killen och han ser ut att va väldigt upphetsad ,jag är ganska nervös men nu är det bara ett par timmar kvar sen åker jag hem till honom ,är inte så blyg denna gången.
Jag är 37 , varför?
Ja hej,jag har precis kommit hem,Jo det gick ganska bra ,vi la oss ganska tidigt nakna på sängen ,han smekte mej väldigt mycket över hela kroppen , och sen l han mej vid sidan och la sej bakom mej ,massa med glidmedel och så va han inne i mej ,han rörde sej knappt men pressade lite i taget tills han va helt in ,sen låg vi så ett tag tills han pressade in och ut,det gjorde jätte ont i början men sen kändes det skönt ,han kom i kondomen inuti i mej ,och sen hällde han på nästan hela natten ,det va jätte skönt att få känna mej undergiven,han ville köra utan kondom men han fick inte