Prova bisex
Hej jag har bestämt mej att prova hur det är att bli påsatt av en man ,har haft den fantasin länge ,undrar nån som har erfarenhet om han kan berätta hur det känns första gången och under akten...
Hej jag har bestämt mej att prova hur det är att bli påsatt av en man ,har haft den fantasin länge ,undrar nån som har erfarenhet om han kan berätta hur det känns första gången och under akten...
Prova med en dildo så får du ju en känsla.
Svårt att beskriva känslan, det är lite som att jämföra att runka och ha sex med en kvinna, om du förstår vad jag menar.
Sen gäller det ju att träffa rätt kille också....
Har provat en gång som ung. Blev förförd av krallig kille, några år äldre. Sommarstuga. Lite full.
Det var skönt att bli kramad, smekt och hånglad, å bli avsugen. Det var inte så kul att suga själv, liksom ointressant. Att bli fingrad var skönt, fingerpullad med. Men jag gillade inte att bli påsatt, skum känsla, som att bli nödig. Lite ont i början. Kände inte mycket sen.
Säkert personligt. Jag känner mig inte som bi, förstod nog att jag var vanligt hetero efter den gången.
Lycka till! Gör det långsamt och med nån du tycker om. Hångla mycket först.
Jo, vissa kan få det. Inte jag. Förstår inte det heller, är ju skönt att runka samtidigt som man blir påsatt. Varför då undvika att ta på kuken?
Om det gör ont är nog individuellt, hur van man är, och hurdan "muttern passar på skruven". För mig gör det ibland pyttelite ont under uppvärmningen, men i princip aldrig under sexakten.
Det finns något som heter 15 sekunder regeln.
Du håller dildon mot ringmuskeln så att den och den inre muskeln slappnar av.
Så konstigt att så många män tror det gör ont på dem men att kvinnor klarar det utan problem, svaret är ju att det beror på vem som tar dig och hur försiktig han är.
Va härligt att du har bestämt dig för att testa en man ..jag önskar fler vågade leva ut sina fantasier.
Självklart kan du få en orgasm genom att ha analsex utan att runka din kuk
Jag brukar använda en strap-on på min man och om jag hittar " rätt " så får han härliga orgasmer utan någon annan stimulans men oftast smeker/ runkar jag honom samtidigt..använda en fleshlight är ju väldigt skönt också.
Det kan vara lite trixigt och ta lite tid att föra in en kuk eller en dildo i analen..men om du krystar samtidigt ( precis som på toaletten ) så brukar det gå lite smidigare
Min man är bisexuell och ibland bjuder vi in en bisexuell vän, för en trekant och ibland låter jag dom leka lite själva ..det är väldigt sexigt att se två män njuta av varandra ,
Jag hoppas du får många sköna upplevelser
Hur var det? Gillade du det? Något att prova ?
Ta det lugnt. Gosa, runka och sug i början, måste ju inte sätta på varandra ögonaböj...
Har inte haft sex med någon man än och jag tror inte jag kommer ha det heller om inte min fru har det som önskan. Att köra en trekant MMF och att männen leker lite med varandra med. Jag har ingen önskan att göra detta men skulle vilja prova suga och bli påsar av en man faktiskt. Gärna att min fru är med och tittar på också.
Precis som andra i tråden sagt så köp en dildo om du inte har det redan och testa på dig själv några gånger. Första gången jag testade var det lite tight och jag fick ta det väldigt lugnt, inte speciellt skönt. Efter några gånger vet du hur du ska göra när något trycks mot ringmuskeln för att släppa in och det går att börja njuta. Jag har inte fått orgasm av det än men det rinner försats ur mig och det är skönt. Hoppas kunna komma av enbart analpenetration i framtiden.
Jag köpte en typ 13-14cm dong som jag egentligen ångrar. Jag skulle köpt en större, typ 20-22cm så den inte tar slut så att säga. Det är skönare med större är min erfarenhet. Hoppas du får prova få en kuk i röven. Uppdatera gärna tråden. :)
Har du ?tränat? ta emot saker där bak tidigare? Övning ger färdighet som det heter och det blir nog lättare efter eftersom.
Vi ska träffas igen kanske på tisdag kväll,då ska jag sova över och försöka slappna av ,för jag vill detta väldigt mycket.
. Är du klar för kvällen. Glöm inte att berätta. Lycka till
Hur gammal är du
. Hej Peter. Hur gick det inatt ?