• Anonym (..)

Prova bisex

Prova med en dildo så får du ju en känsla.

Svårt att beskriva känslan, det är lite som att jämföra att runka och ha sex med en kvinna, om du förstår vad jag menar.

Sen gäller det ju att träffa rätt kille också....

• Anonym (..)
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 05:19:16 följande:

Men kan man få orgasm utav det utan att runka sin egen kuk och det jag ville veta är om det gör mycket ont?

Jo, vissa kan få det. Inte jag. Förstår inte det heller, är ju skönt att runka samtidigt som man blir påsatt. Varför då undvika att ta på kuken?

Om det gör ont är nog individuellt, hur van man är, och hurdan "muttern passar på skruven". För mig gör det ibland pyttelite ont under uppvärmningen, men i princip aldrig under sexakten.
  • Anonym (..)
    Anonym (Peter) skrev 2018-05-08 12:46:38 följande:

Jag provade en gång med en dildo själv med mycket glidmedel ,men kunde inte få in den ...hur gör man det lättare ? Och ska man ligga på sidan Elle på rygg för att den ska komma in lättare

Köp en uppsättning med buttpluggs. Från diameter 2 till ca 4cm, mjuka buttpluggs är enklare. Vaselin är bra glidmedel, silikon funkar också bra. Vattenbaserade glid funkar sämre tycker jag. Börja med minsta storleken så du vänjer dig. Klarar du inte en liten buttplugg klarar du inte en kuk. Du kommer spänna dig och då gör det väldigt ont bara.

Jag tror det är enklast om du ligger på rygg eller sidan, för mig spelar inte positionen så himla stor roll, bara jag känner mig avslappnad.
  • Anonym (..)
    Anonym (Peter) skrev 2018-06-03 21:28:13 följande:

Nej jag har inte tränat mycket ,men får se hur det blir

Vill du ha det skönt så bör du träna lite först, speciellt om han är grov eler lång. Testa med nån smal dildo eller buttplugg, och byt sedan ut till grövre när du lätt kan få in den utan smärta. Skaffa bra glidmedel, silikonbaserat eller vaselin brukar jag använda till anala aktiviteter.
Svar på tråden Prova bisex