EhxJ skrev 2018-05-24 22:47:52 följande:
Aaaaaaahhh!! Nu fick jag plötsligt en mkt stark jag-är-less-känsla! Kan det inte starta för nån av oss stackare som är kvar nu?
Nu går jag och lägger mig. Ser fram emot att logga in här imorgon och läsa något spännande som hänt under natten (förhoppningsvis) hehe
Hahahahha, konstigt nog är jag faktiskt inte less på att vara gravid än. Såklart att man längtar ihjäl sig och hade velat föda nyss på grund av det. Men den här graviditeten har gått så himla fort så jag har typ inte hunnit med! Jag fattat typ inte att jag nu är på övertid och faktiskt kommer ha en bebis SNART!?
Men ja, jag hoppas också att vi alla kan få logga in tidig morgon och ge glädjande nyheter! Eller om nån vaknar inatt med värkar och loggar in för att göra något medan man klockar, att fler har skrivit nått roligt under natten :D
Copycatkid skrev 2018-05-24 17:55:42 följande:
Jo blev glad först men sen tänker jag att det beror på att hon var inne och kände på tappen bara och att det inte har med förlossningen att göra, haha känner mig sjukt negativ men känns bara som man smyger upp hoppet och sen blir besviken varje dag när inget händer :D och det konstigaste nu är att mina ?vanliga? flytningar försvunnit, har haft ganska rikligt hela grav men hela dagen idag har varit snustorrt, vad kan det bero på?
Pessimistiska tankar får pessimistiska svar ;)
Haha, när jag tänker på det så har jag typ inte heller några vanliga flytningar längre. Konstigt!